Τα νέα της αγοράς

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η εκδήλωση για το επαναλανσάρισμα του νέου ULTREX

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η εκδήλωση για το επαναλανσάρισμα του νέου ULTREX

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η ξεχωριστή, από κάθε άποψη, εκδήλωση για το επαναλανσάρισμα του αγαπημένου brand ULTREX

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η εκδήλωση για το επαναλανσάρισμα του νέου ULTREX
Αθήνα, 22 Ιουνίου 2011 – Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η ξεχωριστή, από κάθε άποψη, εκδήλωση για το επαναλανσάρισμα του αγαπημένου brand ULTREX, με παρουσία 30 χρόνων στην ελληνική αγορά.

Το νέο ULTREX, διαθέτει 14 νέους κωδικούς και μέσα από την επαναστατική τεχνολογία Nutrium 10, καλύπτει τις καθημερινές ανάγκες ανδρών και γυναικών για βαθιά θρέψη και ενυδάτωση της επιδερμίδας της κεφαλής.

Η παρουσίαση του νέου ULTREX πραγματοποιήθηκε στο Ξενοδοχείο Πεντελικόν, με τη συμμετοχή εκπροσώπων από τον χώρο των Μέσων Επικοινωνίας και των κυριότερων συνεργατών της Ελαϊς Unilever Hellas.

Ένα ειδικά διαμορφωμένο πάνελ ομιλητών, με τη καθοδήγηση της γνωστής δημοσιογράφου κας Εύης Φραγκάκη, παρουσίασε τις απόψεις του για τα ζητήματα που αφορούν την ομορφιά των μαλλιών και την υγεία της επιδερμίδας. Την εκδήλωση χαιρέτισε ο κ. Γρηγόρης Αντωνιάδης, Communication & Media Director της Ελαϊς Unilever Hellas ενώ στο πάνελ συμμετείχαν οι: Έφη Μπελέ – Beauty Director, Πηνελόπη Τυμπανίδου -Δερματολόγος, Αναστάσιος Παπαλαζάρου – Διατροφολόγος, Διονύσης Σουρλάς – Διευθυντής Έρευνας και Ανάπτυξης της Unilever και Ηλίας Κατσουλάκος – Group Brand Manager Hair/Deos της Unilever. Στην εκδήλωση παρευρέθησαν, μεταξύ άλλων, οι: Κρατερός Κατσούλης, Ναταλία Δραγούμη, Αντιγόνη Δρακουλάκη και Νίκος Ψαρράς. Ένα μοναδικό show συγχρονισμένης κολύμβησης ολοκλήρωσε τη βραδιά για τους 200 παρευρισκομένους.

 

Γιώτα Τσαναξή και Γρηγόρης Αντωνιάδης από την Ελαϊς Unilever Ελλάς μαζί με την Εύη Φραγκάκη και τον Τάσο Παπαλαζάρου

Στιγμιότυπο από τη συζήτηση που πραγματοποιήθηκε, σε μορφή πάνελ, κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης για το επαναλανσάρισμα του ULTREX