Τα νέα της αγοράς

Έγκριση των Γλυκοζιτών Στεβιόλης (στέβια) ως γλυκαντικής ύλης από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή

Έγκριση των Γλυκοζιτών Στεβιόλης (στέβια) ως γλυκαντικής ύλης  από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή

Η Coca-Cola χαιρετίζει την απόφαση αυτή που ανοίγει το δρόμο για περισσότερες επιλογές για τους καταναλωτές

Αθήνα, 14 Νοεμβρίου 2011 – Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή εγκρίνει τη χρήση των γλυκοζιτών στεβιόλης («στέβια») ως γλυκαντικής ύλης σε τρόφιμα και ποτά. Η απόφαση αυτή ανοίγει το δρόμο, ώστε η βιομηχανία τροφίμων να προσφέρει περισσότερα απολαυστικά προϊόντα με λιγότερες θερμίδες.

Το 2010, η Ευρωπαϊκή Αρχή για την Ασφάλεια των Τροφίμων (EFSA) προέβη σε αξιολόγηση της ασφάλειας των γλυκοζιτών στεβιόλης και καθόρισε μια Αποδεκτή Ημερήσια Πρόσληψη (ΑΗΠ) για την ασφαλή κατανάλωσή τους. Η απόφαση αυτή επιβεβαιώνεται σήμερα με την τελική ρυθμιστική έγκριση της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την γλυκαντική ύλη από στέβια.

Οι γλυκαντικές ύλες από στέβια έχουν μακροχρόνια ιστορία και χρησιμοποιούνται ήδη σε χώρες όπως η Ιαπωνία και η Παραγουάη, ενώ επιτρέπεται η χρήση τους σε αρκετές χώρες συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής, Καναδά, Γαλλία, Μεξικό, Ιαπωνία Κορέα, Ταιβάν, Κίνα, Ρωσία, Αυστραλία, Αργεντινή, Νέα Ζηλανδία, Κολομβία, Περού, Παραγουάη, Ουρουγουάη, Βραζιλία, Σουηδία, Μαλαισία, Γκάνα, Τουρκία, Μαρόκο και Νιγηρία.

Η Coca-Cola στην Ευρώπη καλωσορίζει την απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η Πρόεδρος της Coca-Cola Ευρώπης, Dominique Reiniche, δήλωσε: «Η Coca-Cola Ευρώπης καλωσορίζει την έγκριση της στέβια ως γλυκαντικής ύλης σε τρόφιμα και ποτά σε όλη την Ευρώπη. Η προσθήκη της στέβια στο εύρος των γλυκαντικών που ήδη χρησιμοποιούμε στα αναψυκτικά μας, μας δίνει ακόμα μεγαλύτερες δυνατότητες να πρωτοπορήσουμε με πιο απολαυστικά προϊόντα στους καταναλωτές μας. Πρόκειται για ένα ακόμα ορόσημο, στη συνεχή προσπάθειά μας να διευρύνουμε την γκάμα των προϊόντων μας, προσφέροντας περισσότερες επιλογές για κάθε περίσταση και τρόπο ζωής».

Η προσθήκη της στέβια ως μίας ακόμα επιλογής γλυκαντικής ύλης επεκτείνει την επιτυχημένη ανάπτυξη της κατηγορίας προϊόντων με λίγες ή καθόλου θερμίδες της Coca-Cola. Σχεδόν 30 χρόνια πριν, η Coca-Cola παρουσίασε στην αγορά την Coca-Cola Light, το πρώτο της απολαυστικό αναψυκτικό χωρίς θερμίδες. Σήμερα, 2/3 των εμπορικών της σημάτων διαθέτουν επιλογές με λίγες ή καθόλου θερμίδες και 30% του συνολικού όγκου πωλήσεων των 140 εμπορικών σημάτων της στην Ευρώπη αντιστοιχεί σε προϊόντα με λίγες ή καθόλου θερμίδες.

Μέσα από τη διεύρυνση της γκάμας των προϊόντων, η μέση περιεκτικότητα σε θερμίδες μιας μερίδας ανθρακούχων αναψυκτικών της Coca-Cola Ευρώπης έχει μειωθεί κατά 10% την τελευταία δεκαετία. Η εταιρεία θα συνεχίσει να καινοτομεί, χρησιμοποιώντας ποικιλία γλυκαντικών υλών στην γκάμα των προϊόντων της, ώστε να προσφέρει εξαιρετικά ροφήματα που ανταποκρίνονται στις γευστικές απαιτήσεις των καταναλωτών.

Η στέβια είναι ένα ακόμη παράδειγμα καινοτομίας και δέσμευσης της The Coca-Cola Company να απαντά στις ανάγκες και επιθυμίες των καταναλωτών. Καθώς η στέβια ως γλυκαντική ύλη για χρήση σε τρόφιμα και ποτά έχει εγκριθεί στη Γαλλία από το 2009, η The Coca-Cola Company ήταν μία από τις πρώτες εταιρείες στην Ευρώπη που λάνσαρε ρόφημα με συνδυασμό στέβια και άλλων γλυκαντικών φυσικής προέλευσης. Από το Μάρτιο του 2010, η Fanta Χωρίς Ανθρακικό με στέβια διατίθεται στους Γάλλους καταναλωτές με 30% λιγότερη ζάχαρη.

Για την The Coca-Cola Company η καινοτομία στο θέμα των γλυκαντικών αποτελεί αντικείμενο έρευνας για σχεδόν 50 χρόνια, με στόχο να προσφέρει ποικιλία προϊόντων για δροσιά, απόλαυση και ενυδάτωση.

Η χρήση της στέβια στα προϊόντα της εταιρείας, είναι το αποτέλεσμα 6 ετών πρωτοποριακής συνεργασίας μεταξύ της The Coca-Cola Company και της Cargill, για την παραγωγή μιας γλυκαντικής ύλης μηδενικών θερμίδων φυσικής προέλευσης.

Η ασφαλής χρήση της στέβια που χρησιμοποιούμε έχει τεκμηριωθεί, μέσα από περισσότερα από 25 χρόνια επιστημονικής έρευνας των γλυκών ουσιών των φύλλων του φυτού στέβια και τη δημοσίευση μελετών για την ασφάλεια στο πλαίσιο ενός αυστηρού και αναλυτικού επιστημονικού προγράμματος που υλοποιήθηκε με την υποστήριξη της The Coca-Cola Company και της Cargill.

Σήμερα, η The Coca-Cola Company διαθέτει, παγκοσμίως, περισσότερα από 30 ανθρακούχα και μη προϊόντα με συνδυασμό στέβια και άλλων γλυκαντικών φυσικής προέλευσης.

The Coca-Cola Company
Η The Coca-Cola Company είναι η μεγαλύτερη εταιρεία μη αλκοολούχων ποτών στον κόσμο, με περισσότερα από 500 εμπορικά σήματα στις κατηγορίες των ανθρακούχων και μη ποτών. Μαζί με την Coca-Cola, που αναγνωρίζεται ως το πολυτιμότερο εμπορικό σήμα στον κόσμο, η The Coca-Cola Company εμπορεύεται 15 brands αξίας δισεκατομμυρίων δολαρίων, συμπεριλαμβανομένων των Coca-Cola Light/Diet Coke, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, Vitaminwater, Powerade, Minute Maid, Simply και Georgia Coffee. Η Coca-Cola είναι παγκοσμίως η κορυφαία εταιρεία ανθρακούχων ποτών, χυμών και φρουτοποτών, καθώς και έτοιμου (ready –to-drink) καφέ και τσαγιού. Μέσω του μεγαλύτερου συστήματος διανομής στον κόσμο, καταναλωτές σε περισσότερες από 200 χώρες απολαμβάνουν τα προϊόντα της, περισσότερες από 1,7 δις φορές την ημέρα.

Με σταθερή και συνεχή δέσμευση στην ανάπτυξη βιώσιμων κοινωνιών, η Εταιρεία επικεντρώνει τις δραστηριότητές της στη μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος, την προώθηση ενός ισορροπημένου και δραστήριου τρόπου ζωής, τη δημιουργία ενός ασφαλούς και χωρίς διακρίσεις εργασιακού περιβάλλοντος και τη βελτίωση της οικονομικής ανάπτυξης των περιοχών όπου και δραστηριοποιείται. Για περισσότερες πληροφορίες για την The Coca-Cola Company, παρακαλώ επισκεφτείτε το www.thecoca-colacompany.com.