Τρίτη, 11 Μαϊου 2021

Πρωινό για γερό ανοσοποιητικό: ενίσχυσε τη φυσική άμυνα του οργανισμού σου!

Μεγέθυνση κειμένου
Πρωινό για γερό ανοσοποιητικό: ενίσχυσε τη φυσική άμυνα του οργανισμού σου!

Νιώθεις ότι το ανοσοποιητικό σου σύστημα χρειάζεται ένα μικρό boost; Το μυστικό για να ενδυναμώσεις τον οργανισμό σου βρίσκεται στις καθημερινές σου συνήθειες και φυσικά μία από τις πιο σημαντικές είναι η διατροφή σου!

Μη χάνεις χρόνο, λοιπόν, και ξεκίνα από το πρώτο γεύμα της ημέρας, επιλέγοντας τρόφιμα με υψηλή θρεπτική αξία που θα σε τονώσουν!

 Δώσε έμφαση στις φυτικές ίνες, τον “καλύτερο φίλο” του εντέρου. Κι ίσως τώρα να σκέφτεσαι «Τι σχέση έχει το ανοσοποιητικό με το έντερο;». Μάθε, λοιπόν, ότι ένα τεράστιο μέρος του ανοσοποιητικού μας συστήματος (80-90%!) «έχει την έδρα του» στο έντερό μας! Να γιατί οι φυτικές ίνες είναι τόσο σημαντικές!
tip: Μια έξυπνη κίνηση που μπορείς να κάνεις για να γίνει το πρωινό σου πιο πλούσιο σε φυτικές ίνες είναι να επιλέξεις προσεκτικά τα δημητριακά σου! Μια πολύ καλή επιλογή είναι οι νιφάδες δημητριακών που συνδυάζουν σιτάρι και βρώμη ολικής άλεσης.

 Βάλε στο πρωινό σου πηγές σιδήρου! Ίσως έχεις ξανακούσει ότι οι πιο βασικές πηγές σιδήρου στη διατροφή μας είναι τρόφιμα ζωικής προέλευσης (όπως κόκκινο κρέας, συκώτι κλπ.) που συνήθως δεν έχουν θέση σε ένα πρωινό γεύμα. Υπάρχουν, ωστόσο, τρόφιμα που αγαπάμε να καταναλώνουμε το πρωί και μπορούν να μας βοηθήσουν να αυξήσουμε την ημερήσια πρόσληψη σιδήρου. Ένα καλό παράδειγμα είναι τα δημητριακά πρωινού ολικής άλεσης που είναι εμπλουτισμένα με σίδηρο.
tip 1: Για να σιγουρευτείς ότι έχεις βάλει στο καλάθι σου τα σωστά δημητριακά που αποτελούν πηγή σιδήρου, αφιέρωσε λίγο χρόνο και διάβασε προσεκτικά την ετικέτα στο πίσω μέρος της συσκευασίας.
tip 2: Οι έξυπνοι συνδυασμοί παίζουν ρόλο-κλειδί στη σωστή διατροφή! Συνδύασε τα εμπλουτισμένα δημητριακά ολικής άλεσης με μια πηγή βιταμίνης C, όπως για παράδειγμα ένα φλιτζάνι φράουλες. Η βιταμίνη C βοηθά στην καλύτερη απορρόφηση του σιδήρου από τον οργανισμό!

 Ολοκλήρωσε το πρωινό σου με ένα φρούτο! Τα φρούτα τα αγαπάμε για πολλούς λόγους: μας χαρίζουν τη δροσιά τους, τη γλυκιά τους γεύση και φυσικά μας ενυδατώνουν. Τα οφέλη τους, όμως, δε σταματούν εκεί! Τα φρούτα είναι γεμάτα με πολύτιμες αντιοξειδωτικές ουσίες που δρουν σαν ασπίδα για τον οργανισμό μας, ενισχύοντας τη φυσική του άμυνα!
tip: To χρώμα κάθε φρούτου προδίδει τα μοναδικά αντιοξειδωτικά που περιέχει. Γι’ αυτό, λοιπόν, προτίμησε φρούτα με έντονα χρώματα και βάλε στο καλάθι σου –και στη συνέχεια στο πρωινό σου γεύμα- «εκπροσώπους» όλων των χρωμάτων, βάζοντας περισσότερη ποικιλία στη διατροφή σου!
 

nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • SLIDESHOW: “Ποιά δημητριακά πρωινού να επιλέξω;” → Τα tips που χρειάζεσαι!
    arrowΤο πιάτο μας
  • Ο μύθος των κόκκινων αυγών
    arrowΓια κάθε στιγμή
  • Πρωινό τη Μεγάλη Εβδομάδα: νηστίσιμες προτάσεις για μικρούς και μεγάλους
    arrowΓια κάθε στιγμή
  • Ταχίνι σύμμαχος της νηστείας και όχι μόνο!
    arrowΓια κάθε στιγμή
  • Περιόρισε τη ζάχαρη, κράτα τη γεύση: τα tips που χρειάζεσαι!
    arrowΤο πιάτο μας
next