Πέμπτη, 13 Μαϊου 2021

Πρωινό για παιδιά: γεύση και θρεπτική αξία!

Μεγέθυνση κειμένου
Πρωινό για παιδιά: γεύση και θρεπτική αξία!

Θέλετε να βοηθήσετε τα παιδιά σας να ξεκινούν την κάθε μέρα τους με ενέργεια; Είναι απλό- αρκεί να δώσετε έμφαση στη διατροφή τους και να τους προσφέρετε ένα απολαυστικό πρωινό πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά!

Γνωρίστε στα παιδιά την ολική άλεση!Τα τρόφιμα ολικής άλεσης ( δημητριακά πρωινού, νιφάδες βρώμης, ψωμί, φρυγανιές κ.ά.):
þέχουν υψηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες, που είναι η βασική πηγή ενέργειας για το ανθρώπινο σώμα αλλά και τον εγκέφαλο
þείναι πλούσια σε φυτικές ίνες, που είναι απαραίτητες για τη σωστή λειτουργία του πεπτικού συστήματος
þείναι πηγή βιταμινών του συμπλέγματος Β που ενισχύουν την εγκεφαλική λειτουργία.


Βρείτε κι άλλα  tips στο opapcsr.gr

Συντάκτης: επιστημονική ομάδα Nutrimed

nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • SLIDESHOW: “Ποιά δημητριακά πρωινού να επιλέξω;” → Τα tips που χρειάζεσαι!
    arrowΤο πιάτο μας
  • Ο μύθος των κόκκινων αυγών
    arrowΓια κάθε στιγμή
  • Πρωινό τη Μεγάλη Εβδομάδα: νηστίσιμες προτάσεις για μικρούς και μεγάλους
    arrowΓια κάθε στιγμή
  • Ταχίνι σύμμαχος της νηστείας και όχι μόνο!
    arrowΓια κάθε στιγμή
  • Πρωινό για γερό ανοσοποιητικό: ενίσχυσε τη φυσική άμυνα του οργανισμού σου!
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
next