Σάββατο, 08 Μαϊου 2021

Διατροφική Συμπεριφορά και Έλεγχος Βάρους

Μεγέθυνση κειμένου
Διατροφική Συμπεριφορά και Έλεγχος Βάρους

Γνωρίζουμε, πλέον, ότι για να χάσει κάποιος βάρος και να το διατηρήσει, δεν πρέπει απλά να ακολουθήσει ένα υποθερμιδικό διαιτολόγιο, αλλά, το πιο σημαντικό, να αλλάξει τον τρόπο που σκέφτεται και αισθάνεται για το φαγητό. Η ενότητα αυτή προσδιορίζει όλο το πλαίσιο των συστάσεων που είναι απαραίτητες στη διαιτητική πρακτική για την ουσιαστική τροποποίηση της Διατροφικής Συμπεριφοράς.
 
  • Σημασία του κινήτρου στην απώλεια βάρους
  • Επίδραση εξωτερικού ερεθίσματος στον έλεγχο βάρους
  • Επίδραση του συναισθηματικού φαγητού στον έλεγχο βάρους
  • Ρυθμός απώλειας βάρους και οργανωτικές τεχνικές
  • Γνωσιακή συμπεριφοριστική προσέγγιση στον έλεγχο βάρους
  • Μαγειρική παρασκευή φαγητού-προσδιορισμός μερίδας
  • Σωματική δραστηριότητα και έλεγχος βάρους
 
 
Εισηγητές :        
Παπαλαζάρου Αναστάσιος, MSc, Διαιτολόγος- Διατροφολόγος, συγγραφέας των βιβλίων «Χωρίς Δίαιτα» (εκδόσεις Παπαζήση 2005) και «Ματ στην παχυσαρκία με 5 κινήσεις» (εκδόσεις Ιων 2008)
Αργυρίου Στέλλα, Εκπαιδευτικός ψυχολόγος, εξειδικευμένη στις διατροφικές και αναπτυξιακές διαταραχές

Διάρκεια ενότητας : 28 ώρες, τιμή ενότητας : 345 euro (συμπεριλ. ΦΠΑ 23%).

Για να κλείσετε θέση μπορείτε να επικοινωνήσετε στο 210 32 41 222 καθημερινά 11πμ- 5μμ (εκτός Σαββατοκύριακου).

nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • SLIDESHOW: “Ποιά δημητριακά πρωινού να επιλέξω;” → Τα tips που χρειάζεσαι!
    arrowΤο πιάτο μας
  • Ο μύθος των κόκκινων αυγών
    arrowΓια κάθε στιγμή
  • Πρωινό τη Μεγάλη Εβδομάδα: νηστίσιμες προτάσεις για μικρούς και μεγάλους
    arrowΓια κάθε στιγμή
  • Ταχίνι σύμμαχος της νηστείας και όχι μόνο!
    arrowΓια κάθε στιγμή
  • Πρωινό για γερό ανοσοποιητικό: ενίσχυσε τη φυσική άμυνα του οργανισμού σου!
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
next