Τρίτη, 11 Μαϊου 2021

Πρωινό τη Μεγάλη Εβδομάδα: νηστίσιμες προτάσεις για μικρούς και μεγάλους

Μεγέθυνση κειμένου
Πρωινό τη Μεγάλη Εβδομάδα: νηστίσιμες προτάσεις για μικρούς και μεγάλους

Μιας και διανύουμε ήδη την περίοδο της Σαρακοστής και η Μεγάλη Εβδομάδα είναι προ των πυλών, είναι ευκαιρία να ανοίξουμε το κεφάλαιο “νηστίσιμο πρωινό”.

Δεν είναι λίγοι αυτοί που πιστεύουν πως, λόγω του αποκλεισμού των προϊόντων ζωικής προέλευσης, η διατροφή στη νηστεία έχει περιορισμένες επιλογές και είναι, επομένως, αρκετά μονότονη. Άλλος ένας συχνός προβληματισμός που αφορά τη νηστεία είναι το αν και κατά πόσο μπορεί η διατροφή μας να θεωρείται «πλήρης», να μας προσφέρει δηλαδή όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά στις ποσότητες που τα χρειαζόμαστε.

Στην πραγματικότητα, με λίγη φαντασία και κατάλληλους συνδυασμούς τροφίμων, μπορούμε να νηστέψουμε χωρίς να στερούμαστε την ποικιλία, τη γεύση αλλά και την ισορροπία στη διατροφή μας.

Κι επειδή η ισορροπημένη διατροφή ξεκινάει από ένα πλήρες και θρεπτικό πρωινό, σας προτείνουμε γρήγορες και γευστικές ιδέες για να αρχίσετε τη μέρα σας γεμάτοι ενέργεια, χρησιμοποιώντας μόνο νηστίσιμα τρόφιμα! 

Βρείτε τις προτάσεις μας στο opapcsr.gr

Συντάκτης: επιστημονική ομάδα Nutrimed

nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • SLIDESHOW: “Ποιά δημητριακά πρωινού να επιλέξω;” → Τα tips που χρειάζεσαι!
    arrowΤο πιάτο μας
  • Ο μύθος των κόκκινων αυγών
    arrowΓια κάθε στιγμή
  • Ταχίνι σύμμαχος της νηστείας και όχι μόνο!
    arrowΓια κάθε στιγμή
  • Πρωινό για γερό ανοσοποιητικό: ενίσχυσε τη φυσική άμυνα του οργανισμού σου!
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Περιόρισε τη ζάχαρη, κράτα τη γεύση: τα tips που χρειάζεσαι!
    arrowΤο πιάτο μας
next