Σάββατο, 08 Μαϊου 2021

Συνταγή για παγωτό βανίλια με σιρόπι σοκολάτας. Ποιος θα έλεγε όχι;

Μεγέθυνση κειμένου
Συνταγή για παγωτό βανίλια με σιρόπι σοκολάτας. Ποιος θα έλεγε όχι;

Λίγο η ζέστη, λίγο οι ώρες στην παραλία, λίγο η καλοκαιρινή διάθεση… έχουν φέρει έντονα στο προσκήνιο του μυαλού μας το παγωτό, μια αγαπημένη δροσιστική λιχουδιά, της οποίας είναι δύσκολο να αντισταθεί κανείς. Ωστόσο, η υψηλή θερμιδική του αξία, αφού 1 μπάλα παγωτού φθάνει τις 250 θερμίδες, αλλά και η υψηλή περιεκτικότητά του σε απλά σάκχαρα και λιπαρά, το καθιστά μια επιλογή ιδιαίτερα «επίφοβη» για την αύξηση του σωματικού βάρους. Πώς θα μπορούσε, λοιπόν, αυτός ο καλοκαιρινός πειρασμός να ενταχθεί σε ένα ισορροπημένο πλάνο διατροφής χωρίς τύψεις και ενοχές;





Μια αντικατάσταση προερχόμενη από τη φύση

Μια ασφαλής εναλλακτική της ζάχαρης είναι το εκχύλισμα από το φυτό στέβια ή αλλιώς γλυκοζίτες στεβιόλης. Πρόκειται για ένα προϊόν φυσικής προέλευσης το οποίο υποκαθιστά τη ζάχαρη επιτρέποντας μας έτσι, να απολαμβάνουμε τη γλυκιά γεύση χωρίς επιπρόσθετες θερμίδες. Ένα, επίσης, βασικό στοιχείο της κατανάλωσης γλυκαντικού με βάση τη στέβια είναι το ότι δεν επηρεάζει τα επίπεδα σακχάρου και ινσουλίνης στο αίμα, οπότε μπορεί να καταναλωθεί και από άτομα που πρέπει να προσέχουν τις τιμές του σακχάρου τους.

Στην πράξη...
Συγκρίναμε, λοιπόν, δύο διαφορετικές εκδοχές για παγωτό βανίλια με σιρόπι σοκολάτας. Στη μία χρησιμοποιήσαμε παγωτό βανίλια και σιρόπι σοκολάτας του εμπορίου, το λεγόμενο ‘χύμα’, ενώ στην άλλη ίσες ποσότητες παγωτού βανίλια παρασκευασμένο από έτοιμο μίγμα για Παγωτό με γεύση βανίλια μαζί με σιρόπι σοκολάτας, στα οποία έχει χρησιμοποιηθεί γλυκαντικό φυσικής προέλευσης από εκχύλισμα του φυτού stevia.


Συνταγή Παγωτό Βανίλια με σοκολάτα με χρήση Μίγματος για Παγωτό Sweet & Balance μαζί με Σιρόπι Σοκολάτας Sweet & Balance

Υλικά για 8 μερίδες
1 φακελάκι Μίγμα για Παγωτό με γεύση Βανίλια Sweet & Balance
1 φακελάκι Σιρόπι με γεύση βανίλια
250mL κρύο νερό
Σιρόπι με γεύση σοκολάτας Sweet & Balance

Εκτέλεση:
Βάζετε στο μπολ του μίξερ 250 mL (1 ¼ φλτιζ. Τσαγού) Κρύο Νερό και προσθέτετε το περιεχόμενο του φακέλου Μίγμα για Παγωτό με γεύση βανίλια. Χτυπάτε το μίγμα στη δυνατή ταχύτητα του μίξερ για 8 λεπτά.
Προσθέτετε το Σιρόπι με γεύση βανίλια και συνεχίζετε το χτύπημα για 2 λεπτά ακόμα.
Βάζετε το μίγμα σε ένα μπολ ή φόρμα και το αφήνετε σκεπασμένο στην κατάψυξη για 5-6 ώρες.
Κατά το σερβίρισμα μπορείτε να γαρνίρετε το παγωτό με Σιρόπι σοκολάτας.

 
Πίνακας σύγκρισης θρεπτικής αξίας συνταγών



*Τα παραπάνω ποσοστά δείχνουν το ποσοστό της Συνιστώμενης Ημερήσιας Πρόσληψης (ΣΗΠ) που καλύπτει κανείς από κάθε μερίδα φαγητού, με βάση ένα διαιτολόγιο των 2000 θερμίδων.

Διατροφικό σχόλιο:
Όπως φαίνεται από τη διατροφική ανάλυση, η συνταγή για παγωτό με Μίγμα για Παγωτό με γεύση βανίλια Sweet & Balance και Σιρόπι Σοκολάτας Sweet & Balance παρουσιάζει σημαντικές διαφορές σε σχέση με την κλασική εκδοχή του παγωτού βανίλια με σοκολάτα. Η θερμιδική της αξία ανά μερίδα είναι σημαντικά μικρότερη, κάτι που συμβάλλει στην ένταξη του παγωτού σε ένα ισορροπημένο πρόγραμμα που στοχεύει στον έλεγχο του σωματικού βάρους. Επομένως, 1 τέτοια μπάλα παγωτό θα μπορούσε να είναι ένα από τα σνακ της δίαιτάς σας.

Επιπλέον, όπως είναι εμφανές, από τη συνταγή απουσιάζουν τα απλά σάκχαρα αφού η ζάχαρη έχει αντικατασταθεί με στέβια (γλυκοζίτες στεβιόλης), τη στιγμή που 1 μπάλα παγωτό βανίλια με σιρόπι σοκολάτας του εμπορίου έχει 30 γρ απλών σακχάρων! Έτσι, η χαμηλή περιεκτικότητα σε σάκχαρα σε συνδυασμό με την υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, κάνουν το παγωτό αυτό μια καλή επιλογή ακόμα και για άτομα που για λόγους υγείας πρέπει να προσέχουν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα τους.

Τέλος, η περιεκτικότητα του παγωτού με Μίγμα για παγωτό με γεύση βανιλιά και σιρόπι σοκολάτας Sweet & Balance σε ολικό και κορεσμένο λίπος είναι σημαντικά μικρότερη, κάτι ιδιαίτερα σημαντικό αφού η υψηλή πρόσληψη των εν λόγω συστατικών σχετίζεται αρνητικά με την καλή υγεία της καρδιάς μας.

 
Έτσι, με μια απλή αντικατάσταση η απόλαυση μπορεί να μπει στο τραπέζι σας χωρίς τύψεις.
Εσείς, ακόμα λέτε όχι;

Άλλα άρθρα
  • Χαμηλών λιπαρών, χωνάκι, ξυλάκι, σοκολάτα, βανίλια, σορμπέ. Μπορεί ο πόλεμος της δίαιτας και του καλοκαιριού να έχει ξεκινήσει εδώ και καιρό, όμως το παγωτό αποτελεί

  • Θέλετε να χάσετε βάρος αλλά σκέφτεστε πώς θα ζήσετε χωρίς λιχουδιές; Σας έχουμε καλά νέα! Σύμφωνα με πρόσφατη βρετανική έρευνα το 86% των ατόμων που έκαναν δίαιτα και συνέχιζαν να απολαμβάνουν με μέτρο τα αγαπημένα τους γλυκά έχασαν βάρος με επιτυχία

  • Είναι ένα ακόμα καλοκαιρινό απόγευμα: Έχετε επιστρέψει στο σπίτι μετά από μία κουραστική ημέρα στη δουλειά! Ο υδράργυρος έχει φτάσει

nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • SLIDESHOW: “Ποιά δημητριακά πρωινού να επιλέξω;” → Τα tips που χρειάζεσαι!
    arrowΤο πιάτο μας
  • Ο μύθος των κόκκινων αυγών
    arrowΓια κάθε στιγμή
  • Πρωινό τη Μεγάλη Εβδομάδα: νηστίσιμες προτάσεις για μικρούς και μεγάλους
    arrowΓια κάθε στιγμή
  • Ταχίνι σύμμαχος της νηστείας και όχι μόνο!
    arrowΓια κάθε στιγμή
  • Πρωινό για γερό ανοσοποιητικό: ενίσχυσε τη φυσική άμυνα του οργανισμού σου!
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
next