Τρίτη, 11 Μαϊου 2021

3η επιλογή: Ντάκος με γαρίδες

Μεγέθυνση κειμένου
3η επιλογή: Ντάκος με γαρίδες

Υλικά:

500 γρ. γαρίδες βρασμένες
8-10 παξιμάδια ολικής αλέσεως
1 ντομάτα τριμμένη
τυρί φέτα
ρίγανη
λάδι
αλάτι

Εκτέλεση:

Βάζουμε τα παξιμάδια σε πιατέλα και από πνω την τριμμένη ντομάτα .

Αλατίζουμε, ρίχνουμε τη ρίγανη και προσθέτουμε το τυρί (λίγο σε κάθε παξιμάδι).

Προσθέτουμε στο καθένα μερικές γαρίδες και περιχύνουμε με λάδι.

Πηγή: greekcook.gr

Διατροφικό σχόλιο: Ένας διαφορετικός και πιο χορταστικός ντάκος απ΄αυτόν που έχετε συνηθίσει. Οι γαρίδες αποτελούν πηγή πρωτεΐνης υψηλής διατροφικής αξίας και είναι χαμηλές σε θερμίδες. Μην ξεχνάτε ότι το βραδινό σας γε΄μα δεν απαγορεύεται αλλά καλό θα ήταν να το καταναλώνετε περίπου 2 ώρες πριν να κοιμηθείτε. Μπορείτε να συνδυάσετε αυτό το βραδινό γεύμα με την 7η επιλογή από το μεσημεριανό σας γεύμα, έτσι ώστε να μην μαγειρεύετε 2 φορές τις γαρίδες. 

nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • SLIDESHOW: “Ποιά δημητριακά πρωινού να επιλέξω;” → Τα tips που χρειάζεσαι!
    arrowΤο πιάτο μας
  • Ο μύθος των κόκκινων αυγών
    arrowΓια κάθε στιγμή
  • Πρωινό τη Μεγάλη Εβδομάδα: νηστίσιμες προτάσεις για μικρούς και μεγάλους
    arrowΓια κάθε στιγμή
  • Ταχίνι σύμμαχος της νηστείας και όχι μόνο!
    arrowΓια κάθε στιγμή
  • Πρωινό για γερό ανοσοποιητικό: ενίσχυσε τη φυσική άμυνα του οργανισμού σου!
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
next