Τρίτη, 11 Μαϊου 2021

2η επιλογή: Μπαγκέτα με ψητά λαχανικά

Μεγέθυνση κειμένου
2η επιλογή: Μπαγκέτα με ψητά λαχανικά

Υλικά:

1 μπαγκέτα
1/4 κούπας ψητά λαχανικά (κολοκύθι, μελιτζάνα, πιπεριά κτλ)
4 λιαστές ντομάτες

Εκτέλεση:

Κόβουμε την μπαγκέτα κατά μήκος στην μέση.

Απλώνουμε τα ψητά λαχανικά και την λιαστή ντομάτα.

Κλείνουμε την μπαγκέτα και σερβίρουμε.

Πηγή:supersyntages.gr

Διατροφικό σχόλιο: Ένα εύκολο και γρήγορο πιάτο που μπορείτε να προσθέσετε ότι λαχανικά έχετε στο ψυγείο σας. Καλό θα ήταν η μπαγκέτα που θα χρησιμοποιήσετε να είναι ολικής αλέσεως για να αυξήσετε την πρόσληψη των φυτικών ινών. Αν θέλετε μπορείτε να προσθέσετε λίγη φυτική μαργαρίνη με ω3 και ω6 λιπαρά οξέα για να αυξήσετε το θρεπτικό περιεχόμενο του βραδινού σας πιάτου.

nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • SLIDESHOW: “Ποιά δημητριακά πρωινού να επιλέξω;” → Τα tips που χρειάζεσαι!
    arrowΤο πιάτο μας
  • Ο μύθος των κόκκινων αυγών
    arrowΓια κάθε στιγμή
  • Πρωινό τη Μεγάλη Εβδομάδα: νηστίσιμες προτάσεις για μικρούς και μεγάλους
    arrowΓια κάθε στιγμή
  • Ταχίνι σύμμαχος της νηστείας και όχι μόνο!
    arrowΓια κάθε στιγμή
  • Πρωινό για γερό ανοσοποιητικό: ενίσχυσε τη φυσική άμυνα του οργανισμού σου!
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
next