Τρίτη, 11 Μαϊου 2021

2η επιλογή: Μπαστουνάκια καρότου και αγγουριού με cottage cheese

Μεγέθυνση κειμένου
2η επιλογή: Μπαστουνάκια καρότου και αγγουριού με cottage cheese

 Κόψε ένα φλιτζάνι καρότα σε μπαστουνάκια (50 kcal), άλλο ένα φλιτζάνι με αγγουράκια (μόλις 14 kcal) και άπλωσέ τα σε ένα πιάτο όπου στο κέντρο έχεις βάλει ένα μπολάκι με cottage cheese (1/2 φλιτζάνι = περίπου 100 kcal). Βούτηξε τα λαχανικά σου μέσα στο cottage cheese και απόλαυσε ένα πολύ υγιεινό σνακ με πολύ λίγες θερμίδες!

Διατροφικό σχόλιο: Εύκολο και γρήγορο σνακ με διάφορες παραλλαγές. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε λαχανικά της αρεσκείας σας για ένα ελαφρύ πρόγευμα. Το cottage cheese είναι ένα τυρί χαμηλό σε λιπαρά ιδανικό για ντιπ.

nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • SLIDESHOW: “Ποιά δημητριακά πρωινού να επιλέξω;” → Τα tips που χρειάζεσαι!
    arrowΤο πιάτο μας
  • Ο μύθος των κόκκινων αυγών
    arrowΓια κάθε στιγμή
  • Πρωινό τη Μεγάλη Εβδομάδα: νηστίσιμες προτάσεις για μικρούς και μεγάλους
    arrowΓια κάθε στιγμή
  • Ταχίνι σύμμαχος της νηστείας και όχι μόνο!
    arrowΓια κάθε στιγμή
  • Πρωινό για γερό ανοσοποιητικό: ενίσχυσε τη φυσική άμυνα του οργανισμού σου!
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
next