Πέμπτη, 17 Οκτωβρίου 2019

Week_end?

Μεγέθυνση κειμένου
Week_end?

 Σύμφωνα με έρευνες, οι άνθρωποι τρώνε περισσότερο τις 2 τελευταίες μέρες της εβδομάδας, ακόμα κι αν ακολουθούν κάποιο πρόγραμμα αδυνατίσματος.

Αυτό το Σαββατοκύριακο…

Αν είστε καλεσμένοι για φαγητό ή αποφασίσετε να βγείτε για να «ξεσκάσετε»:

1.
φροντίστε να φάτε ένα ελαφρύ μεσημεριανό γεύμα όπως μία σαλάτα με τυρί ή αυγό βραστό ή 1 τοστ μαζί με σαλάτα

2. πριν την έξοδό σας καταναλώστε κάποιο χορταστικό σνακ όπως ένα ημιαποβουτυρωμένο γιαούρτι με λίγους ανάλατους ξηρούς καρπούς, ή μία μπάρα δημητριακών ολικής άλεσης με κάποιο φρούτο.

3. κατά την έξοδό σας προτιμήστε μία μακαρονάδα με κόκκινη σάλτσα αν το ιταλικό αποτελέσει την πρώτη σας επιλογή, ή αλλιώς επιλέξτε κάποια μορφή πρωτεΐνης όπως ψάρι, ή κάποιο άπαχο κομμάτι κρέατος με σαλάτα χωρίς extra σος.

Μην ξεχνάτε να προσέχετε πάντα το μέγεθος της μερίδας σας!

nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Πρωινό στο αυτοκίνητο: η λύση της τελευταίας στιγμής
    arrowΤο πιάτο μας
  • Βρες τη χαμένη σου ενέργεια στο πρωινό σου!
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Οικογενειακά Γεύματα: Πώς επηρεάζουν την υγεία των παιδιών;
    arrowΠΑΙΔΙ
  • Ακόμα ένα καφεδάκι ... δίχως τύψεις!
    arrowΤο πιάτο μας
  • Σιτάρι και βρώμη ολικής άλεσης: Ένας επιτυχημένος συνδυασμός στα δημητριακά πρωινού!
    arrowΤο πιάτο μας
next