Δευτέρα, 22 Ιουλίου 2019

Tips για το πρωινό των μικρών μαθητών

Μεγέθυνση κειμένου
Tips για το πρωινό των μικρών μαθητών

Άλλο ένα καλοκαίρι έφτασε στο τέλος του και πριν λίγες μέρες χτύπησε το πρώτο κουδούνι του σχολείου. Ο Σεπτέμβριος αποτελεί ένα μήνα προσαρμογής για τα παιδιά, αφού καλούνται να αποχαιρετήσουν την ανεμελιά του καλοκαιριού και να κάνουν «δυναμική είσοδο» στη νέα σχολική χρονιά, που έρχεται μαζί μ’ ένα πρόγραμμα γεμάτο με νέα μαθήματα, νέες γνώσεις και δραστηριότητες.

Αν, λοιπόν, είστε γονείς και αναρωτιέστε πώς μπορείτε να βοηθήσετε τα παιδιά σας να ξεκινούν κάθε τους μέρα με ενέργεια έτσι ώστε να ανταπεξέλθουν στις καινούριες – και ομολογουμένως αυξημένες- υποχρεώσεις τους, θα σας προτείναμε να δώσετε έμφαση στη διατροφή τους, ξεκινώντας φυσικά από το πρωινό!

Υιοθετήστε το πρωινό ως καθημερινή οικογενειακή συνήθεια! Η συστηματική κατανάλωση πρωινού από τα παιδιά έχει συσχετιστεί όχι μόνο με καλύτερη θρέψη, αλλά και με δυνατή μνήμη, καλύτερη συγκέντρωση και αυξημένες ικανότητες μάθησης.
Γνωρίστε στα παιδιά την ολική άλεση! Τα προϊόντα ολικής άλεσης (δημητριακά, ψωμί, φρυγανιές κ.ά.) έχουν υψηλή περιεκτικότητα, όχι μόνο σε υδατάνθρακες, που είναι το βασικό «καύσιμο» για το σώμα και τον εγκέφαλο τω παιδιών, αλλά και σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β που αποδεδειγμένα ενισχύουν την εγκεφαλική λειτουργία.
Μην ξεχάσετε την πρωτεΐνη! Εκτός από τους υδατάνθρακες, απαραίτητη για τη διατροφή και την ανάπτυξη των παιδιών είναι και η πρωτεΐνη. Συμπεριλάβετε στο πρωινό των παιδιών τρόφιμα όπως γαλακτοκομικά προϊόντα (γάλα, τυρί, γιαούρτι) ή αυγό, τα οποία συνδυάζουν την πρωτεΐνη υψηλής βιολογικής αξίας με άλλα πολύτιμα θρεπτικά συστατικά, όπως οι βιταμίνες του συμπλέγματος Β και το ασβέστιο.
• Δώστε χρώμα στο πρωινό προσθέτοντας φρούτα και λαχανικά, αφού, εκτός από υδατάνθρακες και φυτικές ίνες, περιέχουν σημαντικές βιταμίνες και αντιοξειδωτικά, που συμβάλλουν στην υγεία των εγκεφαλικών κυττάρων.

Μερικές ιδέες:
• 1 ποτήρι φυσικό χυμό και 1 τοστ με ψωμί ολικής άλεσης, τυρί χαμηλό σε λιπαρά, ντομάτα και μαρούλι
• 1 φλιτζάνι γάλα ή 1 γιαούρτι χαμηλών λιπαρών με δημητριακά πρωινού (ιδανικά επιλέξτε δημητριακά ειδικά σχεδιασμένα για τα παιδιά που βρίσκονται στην ανάπτυξη, προσέχοντας την περιεκτικότητα σε ζάχαρη και ολική άλεση και προτιμώντας αυτά που είναι εμπλουτισμένα σε θρεπτικά συστατικά όπως ο σίδηρος) και 1 φρούτο εποχής
• 1 ποτήρι φυσικός χυμός με 1 μπάρα δημητριακών με σιτάρι και βρώμη ολικής άλεσης και 1 αυγό βραστό

Καλή σχολική χρονιά!
 

nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Νικήστε το χρόνο με σύμμαχο τη διατροφή!
    arrowΤο πιάτο μας
  • Δροσερές ιδέες για τα πρωινά του καλοκαιριού!
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Tα snacks της παραλίας για μικρούς και μεγάλους!
    arrowΓια κάθε στιγμή
  • Στιγμιαίος καφές: ξέρεις να τον φτιάχνεις σωστά;
    arrowΤο πιάτο μας
  • Έτοιμος για παραλία! Πρωινό έφαγες;
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
next