Δευτέρα, 24 Ιουνίου 2019

Τελευταία εβδομάδα του Ιουλίου… διακοπές 1 ανάσα μακριά!

Μεγέθυνση κειμένου
Τελευταία εβδομάδα του Ιουλίου… διακοπές 1 ανάσα μακριά!


Προκειμένου να διατηρήσεις ένα καλλίγραμμο σώμα και στις διακοπές ξεκίνα την οργάνωση των γευμάτων σου πριν σαλπάρεις…

Ετοίμασε από πριν σνακ για το ταξίδι ή την εκδρομή τα οποία συντηρούνται στις υψηλές θερμοκρασίες για αρκετές ώρες, ώστε να αποφύγεις τα θερμιδογόνα φαγητά από τις καντίνες του δρόμου.

Ακόμη κι αν δεν είσαι προετοιμασμένος κατάλληλα, πάρε το χρόνο σου μπροστά στο περίπτερο ή την καντίνα. Επίλεξε τρόφιμα ή ροφήματα που σου παρέχουν φυτικές ίνες, βιταμίνες και αντιοξειδωτικά εκτός από ενέργεια.

Προτάσεις…
• Φτιάξε μικρά σακουλάκια με δημητριακά ολικής άλεσης, 1 κ.σ. αμύγδαλα, 2-3 αποξηραμένα δαμάσκηνα και 2-3 κ.σ. σταφίδες.
• Ετοίμασε τοστ με ψωμί ολικής άλεσης, φυτική μαλακή μαργαρίνη, τυρί και γαλοπούλα χαμηλών λιπαρών.
• Εφοδιάσου με μπάρες δημητριακών ολικής άλεσης οι οποίες μπορεί να συνδυάζουν αποξηραμένα φρούτα ή/και ξηρούς καρπούς.


nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Έτοιμος για παραλία! Πρωινό έφαγες;
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Όλα για τη γλυκιά γεύση και πώς θα την εντάξουμε στη διατροφή μας
    arrowΤο πιάτο μας
  • Γιατί το πρωινό είναι τόσο απαραίτητο για τα παιδιά;
    arrowΠΑΙΔΙ
  • Αδυνάτισμα "χωρίς δίαιτα"
    arrowΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ
  • Το ψήσιμο κρέατος μολύνει την ατμόσφαιρα όσο τα αυτοκίνητα
    arrowΤο πιάτο μας
next