Κυριακή, 15 Σεπτεμβρίου 2019

Τελευταία εβδομάδα του Ιουλίου… διακοπές 1 ανάσα μακριά!

Μεγέθυνση κειμένου
Τελευταία εβδομάδα του Ιουλίου… διακοπές 1 ανάσα μακριά!


Προκειμένου να διατηρήσεις ένα καλλίγραμμο σώμα και στις διακοπές ξεκίνα την οργάνωση των γευμάτων σου πριν σαλπάρεις…

Ετοίμασε από πριν σνακ για το ταξίδι ή την εκδρομή τα οποία συντηρούνται στις υψηλές θερμοκρασίες για αρκετές ώρες, ώστε να αποφύγεις τα θερμιδογόνα φαγητά από τις καντίνες του δρόμου.

Ακόμη κι αν δεν είσαι προετοιμασμένος κατάλληλα, πάρε το χρόνο σου μπροστά στο περίπτερο ή την καντίνα. Επίλεξε τρόφιμα ή ροφήματα που σου παρέχουν φυτικές ίνες, βιταμίνες και αντιοξειδωτικά εκτός από ενέργεια.

Προτάσεις…
• Φτιάξε μικρά σακουλάκια με δημητριακά ολικής άλεσης, 1 κ.σ. αμύγδαλα, 2-3 αποξηραμένα δαμάσκηνα και 2-3 κ.σ. σταφίδες.
• Ετοίμασε τοστ με ψωμί ολικής άλεσης, φυτική μαλακή μαργαρίνη, τυρί και γαλοπούλα χαμηλών λιπαρών.
• Εφοδιάσου με μπάρες δημητριακών ολικής άλεσης οι οποίες μπορεί να συνδυάζουν αποξηραμένα φρούτα ή/και ξηρούς καρπούς.


nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Σωματικό βάρος: Βρήκαν για ποιον λόγο παχαίνουμε καθώς μεγαλώνουμε
    arrowΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ
  • “Super foods”: Eίναι τελικά τόσο super;
    arrowΤο πιάτο μας
  • Διατροφή για 10 με τόνο!
    arrowΤο πιάτο μας
  • Πρωινά του πεντάλεπτου: γρήγορες λύσεις για πολυάσχολους!
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Πρωινό στην παραλία; Θρεπτικές επιλογές για μικρούς και μεγάλους!
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
next