Παρασκευή, 23 Φεβρουαρίου 2018

Προτάσεις για ισορροπημένα πρωινά γεύματα για ενέργεια μέσα στην ημέρα σας!

Μεγέθυνση κειμένου
Προτάσεις για ισορροπημένα πρωινά γεύματα για ενέργεια μέσα στην ημέρα σας!

Το να υιοθετήσεις το πρωινό ως καθημερινή σου συνήθεια είναι σίγουρα πολύ σημαντικό, όμως εξίσου σημαντική είναι και η επιλογή των κατάλληλων τροφίμων έτσι ώστε το γεύμα σου να είναι πλήρες και ισορροπημένο. Για να το πετύχεις αυτό, καλό είναι να συνδυάσεις τρόφιμα από διαφορετικές ομάδες τροφίμων (όπως τα αμυλούχα/ολικής άλεσης, τα γαλακτοκομικά, τα πρωτεϊνούχα και τα φρούτα), που θα καλύψουν τις απαιτήσεις σου τόσο σε ενέργεια όσο και σε θρεπτικά συστατικά. Για να πάρεις μερικές ιδέες, σου προτείνουμε 3 παραδείγματα πρωινών που προσφέρουν περίπου 45 γρ. υδατανθράκων το καθένα, ενώ παράλληλα αποτελούν καλή πηγή φυτικών ινών και πρωτεϊνών:

1. Γάλα με δημητριακά πρωινού και cranberries

· Ολική άλεση: ½ φλιτζάνι δημητριακά πρωινού με σιτάρι και βρώμη ολικής άλεσης (ιδανικά επίλεξε ένα προϊόν που συνδυάζει και τα 2 και έχει ελεγχόμενες θερμίδες, λιπαρά και ζάχαρη)

· Γαλακτοκομικά/Πρωτεΐνη: 1 ποτήρι ημι-αποβουτυρωμένο γάλα

· Φρούτο: 1 φλιτζάνι cranberries

Διατροφικές πληροφορίες: 260kcal, 45γρ. υδατανθράκων, 7γρ. φυτικών ινών, 11γρ. πρωτεϊνών

2. Αυγοφέτες ψημένες με ταχίνι και κομμάτια μπανάνας

· Ολική άλεση: 2 φέτες ψωμί ολικής άλεσης

· Γαλακτοκομικά/Πρωτεΐνη: ½ αυγό χτυπημένο και 1 κουτ. σούπας ταχίνι

· Φρούτο: 1 μέτρια μπανάνα σε κομμάτια

Διατροφικές πληροφορίες: 360kcal, 48γρ. υδατανθράκων, 7γρ. φυτικών ινών, 16γρ. πρωτεϊνών

3. Μπάρα δημητριακών με αυγό και φρούτο

· Ολική άλεση: 1 μπάρα δημητριακών με σιτάρι και βρώμη ολικής άλεσης

· Γαλακτοκομικά/Πρωτεΐνη: 1 αυγό βραστό

· Φρούτο: 1 μήλο

Διατροφικές πληροφορίες: 260kcal, 41γρ. υδατανθράκων, 7γρ. φυτικών ινών, 8γρ. πρωτεϊνών

Ξεκίνα τη μέρα σου με ισορροπία και απόλαυση! 

nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Δίαιτες που κάνεις και δεν πετυχαίνουν ...
    arrowΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ
  • Μεγαλώστε παιδιά με υψηλό διατροφικό IQ!
    arrowΠΑΙΔΙ
  • Νηστεία… κάνει καλό;
    arrowΓια κάθε στιγμή
  • Πρωινό για…βιαστικούς
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Το μενού της Καθαράς Δευτέρας στο μικροσκόπιο
    arrowΓια κάθε στιγμή
next