Σάββατο, 22 Σεπτεμβρίου 2018

Πρωινό στις διακοπές

Μεγέθυνση κειμένου
Πρωινό στις διακοπές

Σε ξενοδοχείο, σε ενοικιαζόμενο δωμάτιο, σε εξοχικό… όπου κι αν επιλέξετε να μείνετε φέτος στις διακοπές σας, φροντίστε να αφιερώσετε λίγο χρόνο απολαμβάνοντας ένα υγιεινό και θρεπτικό πρωινό.

«Το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας»… μια πρόταση που σίγουρα όλοι έχετε ξανακούσει. Ειδικά στις διακοπές, το πρωινό δεν πρέπει να παραλείπεται, αφού η ρουτίνα σας αλλάζει, το πρόγραμμά σας μπορεί να είναι ακαθόριστο και να περάσετε το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας σε δραστηριότητες εκτός σπιτιού. Έτσι, καταναλώνοντας ένα πλήρες πρωινό, πλούσιο σε ενέργεια και σημαντικά θρεπτικά συστατικά-όπως οι φυτικές ίνες και η πρωτεΐνη-, μπορείτε κι εσείς να ξεκινήσετε τη μέρα σας με γεμάτες μπαταρίες!

Μερικές ιδέες:

• 1 γιαούρτι χαμηλών λιπαρών μαζί με δημητριακά πρωινού με σιτάρι και βρώμη ολικής άλεσης (ζητήστε να σας πουν τι είδους δημητριακά είναι, δεν είναι όλα ίδια) και λίγες σταφίδες ή cranberries
• 1 κουλούρι Θεσσαλονίκης και 1 ποτήρι φυσικό χυμό φρούτων
• 2-3 κράκερς ολικής άλεσης με φυτική μαλακή μαργαρίνη και μέλι
• 1 ποτήρι γάλα χαμηλών λιπαρών μαζί με μια μπάρα δημητριακών με σιτάρι και βρώμη ολικής άλεσης και 1 φρούτο εποχής

Τέλος, αν θέλουμε να είμαστε ρεαλιστές, δεν μπορούμε να αγνοήσουμε το γεγονός ότι στις διακοπές είναι εξαιρετικά πιθανό να έρθετε τετ α τετ με πρωινούς “πειρασμούς”. Είτε, λοιπόν, βρίσκεστε μπροστά σε ένα λουκούλειο μπουφέ ενός ξενοδοχείου είτε σε μια βιτρίνα ενός παραδοσιακού φούρνου ή ζαχαροπλαστείου, είναι απόλυτα λογικό μια-δυο φορές να “ενδώσετε”, επιλέγοντας να καταναλώσετε κάτι που δε συνηθίζετε στην καθημερινότητά σας και είναι ίσως περισσότερο παχυντικό και λιγότερο θρεπτικό. Απολαύστε, λοιπόν, το πρωινό σας χωρίς τύψεις, απλά προσπαθήστε να κάνετε πιο ισορροπημένες επιλογές στα υπόλοιπα γεύματα της ημέρας ή/και να εντάξετε στο πρόγραμμά σας δραστηριότητες όπως κολύμπι, beach volley, ποδήλατο κλπ.

Καλές διακοπές!

 

nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Ελπίδες για το Αλτσχάιμερ! Έφυγαν τα κύτταρα «ζόμπι», εξαφανίστηκε και η άνοια
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Οδηγίες από το υπουργείο Υγείας για τη διατροφή των παιδιών
    arrowΠΑΙΔΙ
  • 7 τρόποι για να αυξήσεις την απορρόφηση των θρεπτικών συστατικών τροφών που καταναλώνεις
    arrowΤο πιάτο μας
  • Γιατί τρώμε χωρίς να πεινάμε;
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Αντιοξειδωτικά: η φυσική άμυνα του οργανισμού σου!
    arrowΤο πιάτο μας
next