Δευτέρα, 27 Μαϊου 2019

Πρωινό: όχι πάλι τα ίδια και τα ίδια! Πάρε ιδέες!

Μεγέθυνση κειμένου
Πρωινό: όχι πάλι τα ίδια και τα ίδια! Πάρε ιδέες!

Είναι κι αυτά τα πρωινά που ξυπνάς και δε θέλεις να φας αυτά που τρως κάθε μέρα, θέλεις κάτι διαφορετικό! Αν, λοιπόν, ψάχνεις για μια φρέσκια ιδέα για ένα γευστικό πρωινό με πλούσια θρεπτική αξία, ρίξε μια ματιά στις παρακάτω προτάσεις!

Ένα μπολ γεμάτο ενέργεια!
Αν θες το πρωί να φύγεις απ’ το σπίτι με γεμάτες μπαταρίες, αρκεί να κάνεις μια μικρή προετοιμασία από το προηγούμενο βράδυ! Σε ένα μικρό μπολ ανακάτεψε:


• ½ φλιτζάνι νιφάδες δημητριακών με σιτάρι και βρώμη ολικής άλεσης
• ½ φλιτζάνι γάλα αμυγδάλου
• 2 κ.γ. σιρόπι σφενδάμου ή μέλι
• 2 κ.γ. κακάο σε σκόνη
• 1 κ.γ. φυστικοβούτυρο ή ταχίνι
• 1 κ.γ. σπόρους chia
και στη συνέχεια τοποθέτησέ το στο ψυγείο για όλη τη νύχτα για να «σφίξει» το μείγμα. Το πρωί μπορείς να προσθέσεις από πάνω υλικά της αρεσκείας σου π.χ. κομμάτια φρέσκων φρούτων.

Φτιάξε τα δικά σου pancakes!

Ποιος δεν αγαπά τα pancakes;;Ήρθε η ώρα να δοκιμάσεις μια νέα συνταγή που θα σε κερδίσει! Σε ένα μπολάκι, λιώσε τα ¾ μιας μπανάνας (μέχρι να γίνει κρέμα) και πρόσθεσε 3 κ.σ. θρυμματισμένα δημητριακά με σιτάρι και βρώμη ολικής άλεσης, 2 κ.σ. γάλα καρύδας/αμυγδάλου και 1 κ.γ. κανέλλα. Ανακάτεψε τα υλικά και στη συνέχεια άπλωσε σε ένα αντικολλητικό τηγάνι μια-μια κουταλιά από το μείγμα και ψήσε για περίπου 1 λεπτό από την κάθε πλευρά. Μπορείς να σερβίρεις τα pancakes σου με πολλούς τρόπους, όπως για παράδειγμα με:

þτην υπόλοιπη μπανάνα σε φέτες και passion fruit
þταχίνι και λίγο κακάο
þμέλι και κανέλλα

Βάλε χρώμα στο τοστ σου!
Αν πάλι είσαι “αλμυρός τύπος”, μπορείς να αντικαταστήσεις το κλασσικό τοστ με κάτι πιο… πολύχρωμο! Ψήσε 2 φέτες ψωμί ολικής άλεσης, άλειψέ τες με ¼ αβοκάντο και αφού προσθέσεις 1 αυγό βραστό (σε φέτες) και λίγα ντοματίνια κομμένα στη μέση, “κλείσε” το τοστ σου και απόλαυσέ το!
 

nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Ποια είναι τα πιο συχνά λάθη που κάνουμε στο πρωινό;
    arrowΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
  • Το αλάτι στη διατροφή μας: κρυφή νοστιμιά ή κρυφή απειλή;
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Αυξάνεται παγκοσμίως η ποσότητα αλκοόλ που καταναλώνουμε – Τι γίνεται στην Ελλάδα
    arrowΤο πιάτο μας
  • Καστανό ή λευκό ρύζι: Ποιο είναι πιο υγιεινό – Σε τι διαφέρουν
    arrowΤο πιάτο μας
  • Σύνδρομο burnout: Τι είναι και πώς αντιμετωπίζεται
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
next