Τετάρτη, 18 Σεπτεμβρίου 2019

Πρωινό για…βιαστικούς

Μεγέθυνση κειμένου
Πρωινό για…βιαστικούς

Υπάρχουν κάποιες μέρες που δίνετε προτεραιότητα σε οτιδήποτε άλλο εκτός από το πρωινό σας γεύμα: να ξεκλέψετε μέχρι και το τελευταίο δυνατό λεπτό ύπνου, να τσεκάρετε τα emails σας, να ετοιμάσετε τα παιδιά για το σχολείο… Πριν καν το καταλάβετε, έχει έρθει η ώρα να φύγετε κι εγκαταλείπετε το σπίτι βιαστικά με την ελπίδα ότι δε θα συναντήσετε κίνηση και θα φτάσετε εγκαίρως στον προορισμό σας.

Στην πραγματικότητα, όμως, δεν πρέπει και δε θέλετε να παραλείψετε το πρωινό σας! Ένα ισορροπημένο πρωινό μπορεί να σας προσφέρει την ενέργεια που χρειάζεστε για να φέρετε εις πέρας τις πρώτες δραστηριότητες της ημέρας σας και συμβάλλει στην ενίσχυση της λειτουργίας του εγκεφάλου και της συγκέντρωσης. Επιπλέον, η κατανάλωση πρωινού σας βοηθάει να ελέγξετε καλύτερα την όρεξή σας κατά τη διάρκεια της ημέρας και να αποφύγετε την επιλογή τροφίμων με πολλές θερμίδες και λιπαρά στα γεύματα και τα σνακς που ακολουθούν.

Για σας ,λοιπόν, που δε θέλετε να χάσετε το πρωινό σας αλλά έχετε περιορισμένο χρόνο στη διάθεσή σας κάθε πρωί, το μόνο που χρειάζεται είναι λίγη οργάνωση!

‘’Στρώστε’’ το τραπέζι του πρωινού αποβραδίς

Αφού ο πρωινός σας χρόνος είναι πολύτιμος , μπορείτε από το προηγούμενο βράδυ να έχετε τοποθετήσει στο τραπέζι ό,τι σας χρειάζεται για να προετοιμάσετε και να καταναλώσετε το πρωινό σας: ένα πιάτο ή μπολ, μαχαιροπίρουνα ή ακόμα και υλικά που διατηρούνται σε θερμοκρασία δωματίου όπως το ψωμί, ένα πακέτο δημητριακά πρωινού με σιτάρι και βρώμη ολικής άλεσης ή το μέλι. Έτσι, το μόνο που έχετε να κάνετε το πρωί είναι πάρετε ένα γαλακτοκομικό της αρεσκείας σας από το ψυγείο σας και να έχετε ένα ισορροπημένο πρωινό έτοιμο μέσα σε λίγα λεπτά!

Βάλτε το πρωινό στην τσάντα σας

Ακόμα και για τις εξαιρετικά ‘’δύσκολες μέρες’’, που ο χρόνος εντός σπιτιού πραγματικά μετράει αντίστροφα, υπάρχει λύση! Επιλέξτε τρόφιμα που μεταφέρονται εύκολα όπως μπάρες δημητριακών πρωινού με σιτάρι και βρώμη ολικής άλεσης, ξηρούς καρπούς ή αποξηραμένα φρούτα και πάρτε τα μαζί σας. Μπορείτε να τα καταναλώσετε στη διαδρομή ή μαζί με το πρωινό σας καφεδάκι στη δουλειά! 

nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Πρωινό για ... καλούς βαθμούς!
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Σωματικό βάρος: Βρήκαν για ποιον λόγο παχαίνουμε καθώς μεγαλώνουμε
    arrowΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ
  • “Super foods”: Eίναι τελικά τόσο super;
    arrowΤο πιάτο μας
  • Διατροφή για 10 με τόνο!
    arrowΤο πιάτο μας
  • Πρωινά του πεντάλεπτου: γρήγορες λύσεις για πολυάσχολους!
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
next