Παρασκευή, 05 Ιουνίου 2020

Προετοιμαστείτε κατάλληλα για τον Μαραθώνιο!

Μεγέθυνση κειμένου
Προετοιμαστείτε κατάλληλα για τον Μαραθώνιο!

 Η διατροφή πριν την άσκηση καθορίζει σε μεγάλο βαθμό την αθλητική απόδοση και την πρόληψη της κόπωσης κατά τη διάρκεια της άσκησης, πόσο μάλλον αν σκέφτεστε την Κυριακή να συμμετέχετε στο Μαραθώνιο.

Γι’ αυτό ένα σωστά σχεδιασμένο και ισορροπημένο προ-αγωνιστικό γεύμα είναι καίριας σημασίας. Οι υδατάνθρακες αποτελούν το κύριο ενεργειακό καύσιμο του οργανισμού κατά τη διάρκεια της άσκησης γι’ αυτό και τα τρόφιμα που τους περιέχουν θα πρέπει να κυριαρχούν στο προ-αγωνιστικό γεύμα.

Προτάσεις για γεύμα 1 ώρα πριν την άσκηση:

 1 ποτήρι γάλα 2% μαζί με ½ φλιτζ. Δημητριακά ολικής άλεσης και κομμάτια μπανάνας

 1 ποτήρι 100% φυσικό χυμό μαζί με 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης και λίγο μέλι

 1 κεσεδάκι γιαούρτι 2% μαζί με 1 φρούτο και 2 κ. γλυκού μέλι

nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Καλοκαίρι…ώρα για φρέσκιες ιδέες για ισορροπημένα και απολαυστικά πρωινά!
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Οικογενειακό πρωινό: εύκολες λύσεις για μικρούς και μεγάλους!
    arrowΤο πιάτο μας
  • Ήρθε η ώρα να συμπληρώσεις αυτό που λείπει από τη διατροφή σου!
    arrowΤο πιάτο μας
  • Η αξία των αρχαίων σπόρων στη διατροφή μας
    arrowΤο πιάτο μας
  • Ελληνικός καφές: μία διαχρονική αξία!
    arrowΤο πιάτο μας
next