Σάββατο, 20 Οκτωβρίου 2018

Οι φυτικές ίνες στο πρωινό σου

Μεγέθυνση κειμένου
Οι φυτικές ίνες στο πρωινό σου

Χρειάζεσαι περισσότερες φυτικές ίνες στη διατροφή σου; Μη χάνεις χρόνο!Ξεκίνα από το πρωί!

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το πρωινό αποτελεί ένα πολύ σημαντικό γεύμα που δεν πρέπει να παραλείπεις, αφού χαρίζει στο σώμα αλλά και τον εγκέφαλό σου την ενέργεια και τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζονται για να ξεκινήσεις δυναμικά τη μέρα σου. Ειδικότερα, όταν το πρωινό σου είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες, έχει πολλά περισσότερα να προσφέρει στον οργανισμό σου!

Μία από τις βασικές ιδιότητες των φυτικών ινών είναι πως προκαλούν μεγαλύτερο και παρατεταμένο κορεσμό, έτσι σε βοηθούν να αποφύγεις την υπερκατανάλωση τροφής στα επόμενα κύρια ή/και ενδιάμεσα γεύματα της ημέρας. Επιπλέον, έχουν πολλαπλά οφέλη για την υγεία, αφού συμβάλλουν στην ομαλή λειτουργία του εντέρου και της καρδιάς –δεσμεύοντας μέρος της χοληστερόλης- αλλά και στη ρύθμιση των επιπέδων της γλυκόζης στο αίμα.

Πού θα βρεις τις φυτικές ίνες;
Τις φυτικές ίνες τις συναντούμε σε τρόφιμα που βρίσκονται στη βάση της πυραμίδας της Μεσογειακής διατροφής, δηλαδή σε ακατέργαστα δημητριακά και δημητριακά ολικής άλεσης, στα φρούτα και τα λαχανικά καθώς και στα όσπρια και τους ξηρούς καρπούς. Έτσι, για να εξασφαλίσεις πως το πρωινό σου είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες, το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να συμπεριλάβεις σε αυτό τρόφιμα από τις παραπάνω κατηγορίες.

Και για να πάρεις μερικές ιδέες...
...αν θέλεις το πρωινό σου να είναι εύκολο και γρήγορο στην προετοιμασία, αλλά παράλληλα θρεπτικό και πλούσιο σε φυτικές ίνες, μπορείς να συνδυάσεις:
• 1 γιαούρτι χαμηλών λιπαρών με δημητριακά με σιτάρι και βρώμη ολικής άλεσης, λιναρόσπορο και αποξηραμένα φρούτα
• 1 ποτήρι γάλα αμυγδάλου και 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης με φυστικοβούτυρο και 1 φρούτο
• 1 ποτήρι ημιαποβουτυρωμένο γάλα και 1 μπάρα δημητριακών με σιτάρι και βρώμη ολικής άλεσης και 1 φρούτο
• 1 ποτήρι χυμό πορτοκάλι και 1 φέτα φρυγανισμένο ψωμί ολικής άλεσης με αβοκάντο και αυγό

 

nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Η υπέρταση πέρα από το αλάτι
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Παγκόσμια Ημέρα Επισιτισμού, 16 Οκτωβρίου 2018
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Οι αλλαγές που πρέπει να κάνεις στη διατροφή σου για να δεις αποτέλεσμα με τη γυμναστική
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • 5+1 βήματα για γερή καρδιά!
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Πρωινά tips: Φύγε απ'το σπίτι με γεμάτες μπαταρίες!
    arrowΤο πιάτο μας
next