Πέμπτη, 17 Οκτωβρίου 2019

Μετά τις τσάντες, τα σχολικά και τα ρούχα μήπως ήρθε η ώρα να βάλετε σε πρόγραμμα τη διατροφή των παιδιών αλλά και ολόκληρης της οικογένειας;

Μεγέθυνση κειμένου
Μετά τις τσάντες, τα σχολικά και τα ρούχα μήπως ήρθε η ώρα να βάλετε σε πρόγραμμα τη διατροφή των παιδιών αλλά και ολόκληρης της οικογένειας;

 Λίγες μέρες μετά την έναρξη των σχολείων και η ανασυγκρότηση της οικογένειας είναι απαραίτητη. Μετά τις τσάντες, τα σχολικά και τα ρούχα μήπως ήρθε η ώρα να βάλετε σε πρόγραμμα τη διατροφή των παιδιών αλλά και ολόκληρης της οικογένειας;

Οργανώστε τον «διατροφικό χρόνο» της ημέρας, βάζοντας στη νοοτροπία της οικογένειας 3 κυρίως γεύματα και 1-2 μικρότερα γεύματα διατηρώντας ένα σταθερό πρόγραμμα για όλα τα μέλη. Άλλωστε θυμηθείτε… καταναλώστε καθημερινά πρωινό γεύμα όπως δημητριακά ολικής άλεσης με γάλα που θα σας δώσει ενέργεια για το ξεκίνημα της ημέρας!

Tip! Εάν τα παιδιά αντιδρούν σε συγκεκριμένο διατροφικό πρόγραμμα… κάντε το παιχνίδι. Ζητήστε τους καθημερινά να φουσκώνουν τα μπαλόνια των γευμάτων της ημέρας, τα οποία θα σκάνε ή θα παίζουν με αυτά μετά το φαγητό.
Όταν πλέον οι ώρες της ημέρας θα τους γίνουν συνήθεια μπορούν να φτιάξουν ή να επιμεληθούν ένα ημερήσιο μενού το οποίο θα εναλλάσσετε και θα συναποφασίζετε καθημερινά μαζί.

nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Πρωινό στο αυτοκίνητο: η λύση της τελευταίας στιγμής
    arrowΤο πιάτο μας
  • Βρες τη χαμένη σου ενέργεια στο πρωινό σου!
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Οικογενειακά Γεύματα: Πώς επηρεάζουν την υγεία των παιδιών;
    arrowΠΑΙΔΙ
  • Ακόμα ένα καφεδάκι ... δίχως τύψεις!
    arrowΤο πιάτο μας
  • Σιτάρι και βρώμη ολικής άλεσης: Ένας επιτυχημένος συνδυασμός στα δημητριακά πρωινού!
    arrowΤο πιάτο μας
next