Κυριακή, 15 Σεπτεμβρίου 2019

Η πρωινή… ρουτίνα!

Μεγέθυνση κειμένου
Η πρωινή… ρουτίνα!

 Έχεις κι εσύ την τάση να παραλείπεις το πρωινό σου; Είναι αλήθεια πως πολλοί θυσιάζουν το πρωινό γεύμα για να κερδίσουν μερικά επιπλέον λεπτά ύπνου ή επειδή είναι πολύ βιαστικοί για να προλάβουν τις πρωινές τους υποχρεώσεις. Όπως, όμως, σίγουρα θα έχεις ξανακούσει, το πρωινό αποτελεί ‘’το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας’’, αφού έπειτα από την ολονύκτια νηστεία προσφέρει στον οργανισμό την ενέργεια που είναι απαραίτητη για καλή σωματική και πνευματική απόδοση. Επιπλέον, η κατανάλωση πρωινού συμβάλλει στον έλεγχο της όρεξης μέσα στη μέρα αλλά και στη μακροχρόνια διατήρηση ενός υγιούς σωματικού βάρους. Αν, λοιπόν, θέλεις κι εσύ να εντάξεις το πρωινό στις καθημερινές σου συνήθειες, τα παρακάτω tips μπορούν να σου φανούν χρήσιμα:

1. Ρύθμισε το ξυπνητήρι σου 15’ νωρίτερα! Έτσι θα έχεις χρόνο για να απολαύσεις το γεύμα σου χωρίς να αγχώνεσαι και θα ξεκινάς για τη δουλειά με περισσότερη ενέργεια και καλύτερη διάθεση!

2. Κάνε πρακτικές και θρεπτικές επιλογές! Δεν είναι απαραίτητο να αφιερώσεις πολύ χρόνο για να προετοιμάσεις ένα ισορροπημένο πρωινό, αρκεί να έχεις προμηθευτεί από πριν τα κατάλληλα υλικά.

3. Επίλεξε τη γεύση που προτιμάς! Ένα πλήρες και ισορροπημένο πρωινό μπορεί να είναι είτε αλμυρό είτε γλυκό, οπότε είναι στο χέρι σου να κάνεις επιλογές που θα είναι ταυτόχρονα θρεπτικές και απολαυστικές.

Μερικές γρήγορες και θρεπτικές ιδέες:

· 1 ποτήρι ημι-αποβουτυρωμένο γάλα ή 1 γιαούρτι 2% με δημητριακά πρωινού με σιτάρι και βρώμη ολικής άλεσης (ιδανικά επίλεξε ένα προϊόν που συνδυάζει και τα 2 και έχει ελεγχόμενες θερμίδες, λιπαρά και ζάχαρη) και 1 φρούτο

· 1 ποτήρι φυσικός χυμός με 1 φέτα ψωμί ή 2 φρυγανιές ολικής άλεσης και 1 φέτα τυρί χαμηλό σε λιπαρά

· 1 ποτήρι ημι-αποβουτυρωμένο γάλα με 1 μπάρα δημητριακών με σιτάρι και βρώμη ολικής άλεσης

Μήπως τελικά το να ξεκινήσεις να τρως πρωινό είναι πιο εύκολο απ’ όσο νόμιζες;

nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Σωματικό βάρος: Βρήκαν για ποιον λόγο παχαίνουμε καθώς μεγαλώνουμε
    arrowΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ
  • “Super foods”: Eίναι τελικά τόσο super;
    arrowΤο πιάτο μας
  • Διατροφή για 10 με τόνο!
    arrowΤο πιάτο μας
  • Πρωινά του πεντάλεπτου: γρήγορες λύσεις για πολυάσχολους!
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Πρωινό στην παραλία; Θρεπτικές επιλογές για μικρούς και μεγάλους!
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
next