Πέμπτη, 17 Οκτωβρίου 2019

Γλυκιά γεύση

Μεγέθυνση κειμένου
Γλυκιά γεύση

Γνωρίζετε ότι η «συμπάθεια» που τρέφουμε προς τη γλυκιά γεύση είναι έμφυτη και μάλιστα την εκδηλώνουμε ήδη από τις πρώτες στιγμές της ζωής μας;

Πρέπει, λοιπόν, κάποιος να αφαιρέσει τη γλυκιά γεύση από τη διατροφή του για να την βελτιώσει; Όχι βέβαια! Αρκεί να την ενσωματώσει κάνοντας ισορροπημένες, νόστιμες και έξυπνες επιλογές όπως…

• Τσιζ κέικ της στιγμής με θρυμματισμένα δημητριακά ολικής άλεσης, τυρί χαμηλών λιπαρών όπως cottage και μαρμελάδα

• Μπάρα δημητριακών ολικής άλεσης με διαφόρων ειδών σοκολάτας

• Γιαούρτι 2% με γλυκό του κουταλιού

• Σπιτικό κέικ με ολιγοθερμιδικά γλυκαντικά όπως η στέβια, αντί για ζάχαρη
 

nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Πρωινό στο αυτοκίνητο: η λύση της τελευταίας στιγμής
    arrowΤο πιάτο μας
  • Βρες τη χαμένη σου ενέργεια στο πρωινό σου!
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Οικογενειακά Γεύματα: Πώς επηρεάζουν την υγεία των παιδιών;
    arrowΠΑΙΔΙ
  • Ακόμα ένα καφεδάκι ... δίχως τύψεις!
    arrowΤο πιάτο μας
  • Σιτάρι και βρώμη ολικής άλεσης: Ένας επιτυχημένος συνδυασμός στα δημητριακά πρωινού!
    arrowΤο πιάτο μας
next