Παρασκευή, 05 Ιουνίου 2020

Γλυκιά γεύση

Μεγέθυνση κειμένου
Γλυκιά γεύση

Γνωρίζετε ότι η «συμπάθεια» που τρέφουμε προς τη γλυκιά γεύση είναι έμφυτη και μάλιστα την εκδηλώνουμε ήδη από τις πρώτες στιγμές της ζωής μας;

Πρέπει, λοιπόν, κάποιος να αφαιρέσει τη γλυκιά γεύση από τη διατροφή του για να την βελτιώσει; Όχι βέβαια! Αρκεί να την ενσωματώσει κάνοντας ισορροπημένες, νόστιμες και έξυπνες επιλογές όπως…

• Τσιζ κέικ της στιγμής με θρυμματισμένα δημητριακά ολικής άλεσης, τυρί χαμηλών λιπαρών όπως cottage και μαρμελάδα

• Μπάρα δημητριακών ολικής άλεσης με διαφόρων ειδών σοκολάτας

• Γιαούρτι 2% με γλυκό του κουταλιού

• Σπιτικό κέικ με ολιγοθερμιδικά γλυκαντικά όπως η στέβια, αντί για ζάχαρη
 

nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Καλοκαίρι…ώρα για φρέσκιες ιδέες για ισορροπημένα και απολαυστικά πρωινά!
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Οικογενειακό πρωινό: εύκολες λύσεις για μικρούς και μεγάλους!
    arrowΤο πιάτο μας
  • Ήρθε η ώρα να συμπληρώσεις αυτό που λείπει από τη διατροφή σου!
    arrowΤο πιάτο μας
  • Η αξία των αρχαίων σπόρων στη διατροφή μας
    arrowΤο πιάτο μας
  • Ελληνικός καφές: μία διαχρονική αξία!
    arrowΤο πιάτο μας
next