Τετάρτη, 21 Απριλίου 2021

Γλυκιά γεύση

Μεγέθυνση κειμένου
Γλυκιά γεύση

Γνωρίζετε ότι η «συμπάθεια» που τρέφουμε προς τη γλυκιά γεύση είναι έμφυτη και μάλιστα την εκδηλώνουμε ήδη από τις πρώτες στιγμές της ζωής μας;

Πρέπει, λοιπόν, κάποιος να αφαιρέσει τη γλυκιά γεύση από τη διατροφή του για να την βελτιώσει; Όχι βέβαια! Αρκεί να την ενσωματώσει κάνοντας ισορροπημένες, νόστιμες και έξυπνες επιλογές όπως…

• Τσιζ κέικ της στιγμής με θρυμματισμένα δημητριακά ολικής άλεσης, τυρί χαμηλών λιπαρών όπως cottage και μαρμελάδα

• Μπάρα δημητριακών ολικής άλεσης με διαφόρων ειδών σοκολάτας

• Γιαούρτι 2% με γλυκό του κουταλιού

• Σπιτικό κέικ με ολιγοθερμιδικά γλυκαντικά όπως η στέβια, αντί για ζάχαρη
 

nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Ταχίνι σύμμαχος της νηστείας και όχι μόνο!
    arrowΓια κάθε στιγμή
  • Πρωινό για γερό ανοσοποιητικό: ενίσχυσε τη φυσική άμυνα του οργανισμού σου!
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Περιόρισε τη ζάχαρη, κράτα τη γεύση: τα tips που χρειάζεσαι!
    arrowΤο πιάτο μας
  • Ανάπτυξη και γερά οστά
    arrowΠΑΙΔΙ
  • Τα μικρά μυστικά της σόγιας στην καθημερινότητά μας
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
next