Πέμπτη, 18 Απριλίου 2019

Φυτικές ίνες: βρες τες στο πρωινό σου!

Μεγέθυνση κειμένου
Φυτικές ίνες: βρες τες στο πρωινό σου!

Ψάχνεις τρόπους να αυξήσεις τις φυτικές ίνες που προσλαμβάνεις από τη διατροφή σου; Κάνε την αρχή από το πρωινό σου!

Δεν είναι τυχαίο που το πρωινό αποκαλείται «βασιλιάς των γευμάτων»! Κάθε πρωί όλοι μας έχουμε ανάγκη από ένα θρεπτικό και ισορροπημένο πρωινό, το οποίο θα μας δώσει την απαραίτητη ενέργεια για να ανταπεξέλθουμε στις καθημερινές προκλήσεις. Φαίνεται, όμως, πως ένα πρωινό που περιέχει αρκετές φυτικές ίνες έχει πολλά παραπάνω να σου προσφέρει!

Καταναλώνοντας ένα πρωινό γεύμα πλούσιο σε φυτικές ίνες, μπορείς να ρυθμίσεις πιο αποτελεσματικά την όρεξή σου κι επομένως να αποφύγεις την υπερκατανάλωση φαγητού μέσα στην ημέρα. Εκτός από τη διατροφή, φαίνεται πως οι φυτικές ίνες είναι πολύτιμες και για την υγεία, αφού πολλές μελέτες έχουν δείξει τον ευεργετικό τους ρόλο στην ομαλή λειτουργία του εντέρου και της καρδιάς, καθώς επίσης και στη ρύθμιση των επιπέδων της γλυκόζης στο αίμα.

Ποια τρόφιμα είναι πλούσια σε φυτικές ίνες;
Μπορείς να βρεις τις φυτικές ίνες σε τρόφιμα όπως: ακατέργαστα δημητριακά και δημητριακά ολικής άλεσης, λαχανικά, φρούτα, ξηρούς καρπούς, όσπρια. Επομένως, το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι να εντάξεις στο πρωινό σου τρόφιμα που ανήκουν σε μία ή περισσότερες από τις κατηγορίες αυτές.

Και για το τέλος, μερικές ιδέες…

… για ένα πρωινό που δε θα σου πάρει πολύ χρόνο στην προετοιμασία και παράλληλα είναι θρεπτικό και προσφέρει αρκετές φυτικές ίνες, μπορείς να συνδυάσεις:
ü1 ποτήρι γάλα χαμηλών λιπαρών ή φυτικό ρόφημα π.χ. σόγιας ή αμυγδάλου με ω-3 και δημητριακά πρωινού ολικής άλεσης που συνδυάζουν σιτάρι και βρώμη ή μια αντίστοιχη μπάρα δημητριακών ολικής άλεσης και 1 φρούτο εποχής
ü1 ποτήρι χυμό πορτοκάλι και 1 φέτα φρυγανισμένο ψωμί ολικής άλεσης με αβοκάντο και αυγό
ü1 γιαούρτι χαμηλών λιπαρών με δημητριακά με σιτάρι και βρώμη ολικής άλεσης και λίγα αποξηραμένα φρούτα ή σταφίδες
ü1 ποτήρι χυμό φρέσκων φρούτων και 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης με φυστικοβούτυρο
 

nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Πρωινό τη Μεγάλη Εβδομάδα: νηστίσιμες προτάσεις
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Πρωινό για... σκληρά εργαζόμενους: tips για καλύτερη απόδοση!
    arrowΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
  • Ασβέστιο: Πόσο χρειαζόμαστε ανά ηλικία; Λύσεις για να πετύχουμε τον στόχο!
    arrowΤο πιάτο μας
  • Γλυκιά γεύση χωρίς πολλές θερμίδες στο πρωινό σου!
    arrowΤο πιάτο μας
  • Εγκρίθηκαν 4,7 εκατ. ευρώ από την ΕΕ για διανομή γάλακτος και οπωροκηπευτικών σε σχολεία της Ελλάδας
    arrowΠΑΙΔΙ
next