Τετάρτη, 21 Απριλίου 2021

Δεν προτιμάτε τη λύση του τάπερ στη δουλειά;

Μεγέθυνση κειμένου
Δεν προτιμάτε τη λύση του τάπερ στη δουλειά;

 Αν και το σπιτικό φαγητό δεν συγκρίνεται με τίποτα, για ένα υγιεινό και ελαφρύ μεσημεριανό στη δουλειά μπορείτε να επιλέξετε:

--> Αραβική πίτα με γαλοπούλα, τυρί χαμηλών λιπαρών, λαχανικά και μαγιονέζα light

--> Τοστ ή μπαγκέτα με ψωμί ολικής άλεσης, τυρί, αυγό ή τόνο και λαχανικά

--> Σαλάτα με λαχανικά εποχής και κάποια πηγή πρωτεΐνης (όπως τυρί, κοτόπουλο, γαλοπούλα, τόνος ή σολομός, αυγό)

--> Σπιτική τυρόπιτα ή σπανακόπιτα, με αγνά υλικά της επιλογής σας

--> Γιαούρτι άπαχο με ξηρούς καρπούς ή/και δημητριακά ολικής άλεσης

nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Πρωινό τη Μεγάλη Εβδομάδα: νηστίσιμες προτάσεις για μικρούς και μεγάλους
    arrowΓια κάθε στιγμή
  • Ταχίνι σύμμαχος της νηστείας και όχι μόνο!
    arrowΓια κάθε στιγμή
  • Πρωινό για γερό ανοσοποιητικό: ενίσχυσε τη φυσική άμυνα του οργανισμού σου!
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Περιόρισε τη ζάχαρη, κράτα τη γεύση: τα tips που χρειάζεσαι!
    arrowΤο πιάτο μας
  • Ανάπτυξη και γερά οστά
    arrowΠΑΙΔΙ
next