Τρίτη, 21 Ιανουαρίου 2020

Ψωμί ο πρωταγωνιστής της νηστείας

Μεγέθυνση κειμένου
Ψωμί ο πρωταγωνιστής της νηστείας
healthymealplans.biz

Κατά τη διάρκεια της νηστείας λόγω του αποκλεισμού ορισμένων ομάδων τροφίμων όπως το κρέας και τα γαλακτοκομικά, το ψωμί αποκτά ιδιαίτερη θέση στην καθημερινή μας διατροφή με σκοπό να μας χορτάσει.

Σχεδόν όλα τα φαγητά συνοδεύονται με ψωμί: λαδερό με ψωμί, πατάτες με ψωμί, ρύζι με ψωμί κλπ, ωστόσο, το μόνο που καταφέρνουμε είναι να προσπαθήσουμε να χορτάσουμε με μεγάλες ποσότητες αμύλου με αποτέλεσμα να φορτωνόμαστε περιττές θερμίδες. Πως μπορούμε να καταναλώνουμε το ψωμί με ισορροπία αυτές τις ημέρες;

• Προτιμήστε το ψωμί ολικής άλεσης, είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες και μπορεί να σας χορτάσει πιο γρήγορα. Παράλληλα συνδυάζοντάς το με όσπρια σε κυρίως γεύμα ή με ξηρούς καρπούς (π.χ. καρύδια) στο πρωινό ή σε ελαφρύ γεύμα εξασφαλίζεται πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας.

• Αποφύγετε να καταναλώνετε ψωμί μαζί με αμυλούχα τρόφιμα όπως ζυμαρικά, πατάτες και ρύζι.

• Προτιμήστε να συνοδεύετε τέτοια γεύματα με όσπρια και σαλάτες. Τόσο τα όσπρια, όσο και τα λαχανικά περιέχουν φυτικές ίνες και πρωτεΐνες που φέρνουν κορεσμό.

Αποφύγετε το ψωμί ως σνακ. Προτιμήστε τα φρούτα με ένα κομμάτι χαλβά ή ακόμη ραβδάκια λαχανικών με κάποια αλοιφή από όσπρια (χούμους ή φάβα).
 

Άλλα άρθρα
nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Διατροφή στο γραφείο: τα πιο συχνά λάθη
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Πώς να χάσετε τα κιλά των γιορτών
    arrowΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ
  • Καρμίρη Βαρβάρα - Η σημασία της επαρκούς ενυδάτωσης
    arrowMAIN MENU
  • Μπαλαμπάνος Σταύρος - Ανακαλύπτοντας τα αντιοξειδωτικά της διατροφής
    arrowMAIN MENU
  • «Γλυκά» στη διατροφή και healthy χριστουγεννιάτικες ιδέες
    arrowΓια κάθε στιγμή
next