Κυριακή, 15 Σεπτεμβρίου 2019

Cocktails…θερμίδων;

Μεγέθυνση κειμένου
Cocktails…θερμίδων;


Δεκαπενταύγουστος σήμερα και το αλκοόλ είθισται να συνοδεύει τη συγκεκριμένη ημέρα. Πώς μπορείτε όμως να βάλετε μέτρο και να μείνετε πιστοί στις συστάσεις που ορίζουν έως 2 μερίδες αλκοόλ για τους άνδρες και 1 μερίδα για τις γυναίκες;

1. Αραιώστε το ποτό σας με σόδα, στυμμένο λεμόνι ή αναψυκτικό light. Έτσι θα αυξήσετε την ποσότητα των υγρών κρατώντας μεγαλύτερο χρόνο «βρεγμένο» το στόμα σας χωρίς όμως να αυξάνεται η περιεκτικότητα του αλκοόλ στο αίμα σας.

2. Επιλέξτε κάποιο ποτό το οποίο δεν είναι στη λίστα των αγαπημένων σας. Έτσι, θα μπορέσετε να περιορίσετε την ποσότητα καθώς δε θα «καίγεστε» να το καταναλώσετε.

3. Αν έχετε αρχίσει ήδη να φλερτάρετε με την ιδέα κάποιου cocktail τότε θυμηθείτε ότι τα μεγάλα και εντυπωσιακά ποτήρια που σερβίρονται καθώς και η ποικιλία των συστατικών τους κάνει τη θερμιδική τους αξία να ξεπερνά τις 300-400 θερμίδες! Γι’ αυτό προσπάθησε να περιοριστείς σε 1 κοκτέιλ με προτίμηση αυτά που έχουν ως βάση τα φρούτα όπως 1 μαργαρίτα ή daiquiri φράουλα.

Όπως και να έχει ρίξ’ το στο χορό προκειμένου να αντισταθμίσεις μέρος της πρόσληψης των θερμίδων με… άσκηση!


nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Σωματικό βάρος: Βρήκαν για ποιον λόγο παχαίνουμε καθώς μεγαλώνουμε
    arrowΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ
  • “Super foods”: Eίναι τελικά τόσο super;
    arrowΤο πιάτο μας
  • Διατροφή για 10 με τόνο!
    arrowΤο πιάτο μας
  • Πρωινά του πεντάλεπτου: γρήγορες λύσεις για πολυάσχολους!
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Πρωινό στην παραλία; Θρεπτικές επιλογές για μικρούς και μεγάλους!
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
next