Τετάρτη, 21 Απριλίου 2021

Αυξημένη επαγγελματική απόδοση μετά τις διακοπές;

Μεγέθυνση κειμένου
Αυξημένη επαγγελματική απόδοση μετά τις διακοπές;

Γύρισες από τις διακοπές και ψάχνεις τρόπους να μη σε πάρει από κάτω τόσο στην ψυχολογία όσο και στην απόδοσή σου στη δουλειά; Μπες στη δράση… πώς;

* Κάνε ένα ζωηρό περίπατο κατά την διάρκεια του πρωινού διαλείμματος ή πριν πας στη δουλειά

* Βρες ένα χόμπι που σου αρέσει και κάντο μέρος της καθημερινότητας όπως ο χορός, η yoga, το pilates και γιατί όχι, δοκίμασε τα ακόμα και σε εξωτερικούς χώρους όπως το πάρκο

* Βοήθησε το σώμα σου να ανταπεξέλθει με μικρές δόσεις ενέργειας και θρεπτικών συστατικών όπως φρούτα, μπάρες δημητριακών ολικής άλεσης, ξηροί καρποί κτλ

Με αυτό τον τρόπο:

o Βελτιώνεις τη διάθεσή σου

o Ενισχύεις τη συγκέντρωση και την αποτελεσματικότητά σου

o Διαχειρίζεσαι καλύτερα το στρες

nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Πρωινό τη Μεγάλη Εβδομάδα: νηστίσιμες προτάσεις για μικρούς και μεγάλους
    arrowΓια κάθε στιγμή
  • Ταχίνι σύμμαχος της νηστείας και όχι μόνο!
    arrowΓια κάθε στιγμή
  • Πρωινό για γερό ανοσοποιητικό: ενίσχυσε τη φυσική άμυνα του οργανισμού σου!
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Περιόρισε τη ζάχαρη, κράτα τη γεύση: τα tips που χρειάζεσαι!
    arrowΤο πιάτο μας
  • Ανάπτυξη και γερά οστά
    arrowΠΑΙΔΙ
next