Κυριακή, 15 Σεπτεμβρίου 2019

Ασκηθείτε σε… διαλείμματα!

Μεγέθυνση κειμένου
Ασκηθείτε σε… διαλείμματα!


Ήξερες ότι 30 λεπτά άσκησης την ημέρα συμβάλλουν στη διατήρηση της υγείας, «τονώνουν» το μεταβολισμό και βελτιώνουν τη διάθεσή σου;

Ωστόσο, ακόμα κι αν σου φαίνεται δύσκολο να βρεις 30 συνεχόμενα λεπτά μέσα στην ημέρα σου, σκέψου να τα χωρίσεις σε διαστήματα των 15 λεπτών το καθένα, έχοντας τα ίδια αποτελέσματα.

Μάλιστα ειδικά το Σαββατοκύριακο που ο ελεύθερος χρόνος αυξάνεται μπορείς να προσθέσεις ένα επιπλέον 15/λεπτο για περισσότερα οφέλη κάνοντας συνολικά…
15 λεπτά… περπάτημα το πρωί πριν ξεκινήσει η ζέστη της ημέρας
15 λεπτά… κολύμπι το απόγευμα στην παραλία
15 λεπτά… χορό στη βραδινή σου έξοδο

Μάλιστα, εάν σε αυτά προσθέσεις και τον κυρίαρχο του καλοκαιρού, τις ρακέτες, τότε έχεις βρει τον τρόπο να γυμνάσεις όλο σου το σώμα, να πάρεις ενέργεια, να βοηθήσεις την καλή κυκλοφορία του αίματος και σίγουρα να γελάσεις με την ψυχή σου!

Μια δροσιστική βουτιά στο τέλος του παιχνιδιού αλλά και μια μπάρα δημητριακών ολικής άλεσης θα είναι σίγουρα αναζωογονητική και θα σε χαλαρώσει για να συνεχίσεις την ημέρα σου!


nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Σωματικό βάρος: Βρήκαν για ποιον λόγο παχαίνουμε καθώς μεγαλώνουμε
    arrowΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ
  • “Super foods”: Eίναι τελικά τόσο super;
    arrowΤο πιάτο μας
  • Διατροφή για 10 με τόνο!
    arrowΤο πιάτο μας
  • Πρωινά του πεντάλεπτου: γρήγορες λύσεις για πολυάσχολους!
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Πρωινό στην παραλία; Θρεπτικές επιλογές για μικρούς και μεγάλους!
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
next