Πέμπτη, 17 Οκτωβρίου 2019

«Κόλλησε» η ζυγαριά;

Μεγέθυνση κειμένου
«Κόλλησε» η ζυγαριά;


Δυσκολεύεσαι να χάσεις βάρος τον τελευταίο καιρό; Μήπως οι πρακτικές που ακολουθείς προκειμένου να βοηθήσεις τη ζυγαριά δεν είναι οι σωστές;

Μην «κόβεις» γεύματα προκειμένου να μειώσεις τις θερμίδες που προσλαμβάνεις γιατί αυτό θα έχει τα αντίθετα από αυτά που περίμενες αποτελέσματα. Αντίθετα, φρόντισε να βάλεις 2-3 ενδιάμεσα γεύματα στην καθημερινότητά σου πλούσια σε φυτικές ίνες για μεγαλύτερο κορεσμό. Τι θα έλεγες να δοκιμάσεις μπάρα δημητριακών ολικής άλεσης;

Μην ενδίδεις σε δίαιτες «σειρήνες» που υπόσχονται θαύματα. Βάλε ρεαλιστικούς στόχους απώλειας που είναι το 0,5-1 κιλό/εβδομάδα

Δεν είναι όλα τα υγρά άνευ θερμίδων. Μήπως έχεις ξεχάσει να υπολογίσεις στη θερμιδική σου πρόσληψη το κρασάκι ή τη σοκολάτα που ήπιες το απόγευμα;

 Το καθημερινό ζύγισμα δε σου δίνει ξεκάθαρη εικόνα για την πορεία του βάρους γιατί επηρεάζεται από πολλούς παράγοντες. Βάλτο στο πρόγραμμα μια φορά την εβδομάδα.
 

nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Πρωινό στο αυτοκίνητο: η λύση της τελευταίας στιγμής
    arrowΤο πιάτο μας
  • Βρες τη χαμένη σου ενέργεια στο πρωινό σου!
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Οικογενειακά Γεύματα: Πώς επηρεάζουν την υγεία των παιδιών;
    arrowΠΑΙΔΙ
  • Ακόμα ένα καφεδάκι ... δίχως τύψεις!
    arrowΤο πιάτο μας
  • Σιτάρι και βρώμη ολικής άλεσης: Ένας επιτυχημένος συνδυασμός στα δημητριακά πρωινού!
    arrowΤο πιάτο μας
next