Τετάρτη, 21 Απριλίου 2021

«Κόλλησε» η ζυγαριά;

Μεγέθυνση κειμένου
«Κόλλησε» η ζυγαριά;


Δυσκολεύεσαι να χάσεις βάρος τον τελευταίο καιρό; Μήπως οι πρακτικές που ακολουθείς προκειμένου να βοηθήσεις τη ζυγαριά δεν είναι οι σωστές;

Μην «κόβεις» γεύματα προκειμένου να μειώσεις τις θερμίδες που προσλαμβάνεις γιατί αυτό θα έχει τα αντίθετα από αυτά που περίμενες αποτελέσματα. Αντίθετα, φρόντισε να βάλεις 2-3 ενδιάμεσα γεύματα στην καθημερινότητά σου πλούσια σε φυτικές ίνες για μεγαλύτερο κορεσμό. Τι θα έλεγες να δοκιμάσεις μπάρα δημητριακών ολικής άλεσης;

Μην ενδίδεις σε δίαιτες «σειρήνες» που υπόσχονται θαύματα. Βάλε ρεαλιστικούς στόχους απώλειας που είναι το 0,5-1 κιλό/εβδομάδα

Δεν είναι όλα τα υγρά άνευ θερμίδων. Μήπως έχεις ξεχάσει να υπολογίσεις στη θερμιδική σου πρόσληψη το κρασάκι ή τη σοκολάτα που ήπιες το απόγευμα;

 Το καθημερινό ζύγισμα δε σου δίνει ξεκάθαρη εικόνα για την πορεία του βάρους γιατί επηρεάζεται από πολλούς παράγοντες. Βάλτο στο πρόγραμμα μια φορά την εβδομάδα.
 

nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Ταχίνι σύμμαχος της νηστείας και όχι μόνο!
    arrowΓια κάθε στιγμή
  • Πρωινό για γερό ανοσοποιητικό: ενίσχυσε τη φυσική άμυνα του οργανισμού σου!
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Περιόρισε τη ζάχαρη, κράτα τη γεύση: τα tips που χρειάζεσαι!
    arrowΤο πιάτο μας
  • Ανάπτυξη και γερά οστά
    arrowΠΑΙΔΙ
  • Τα μικρά μυστικά της σόγιας στην καθημερινότητά μας
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
next