Τετάρτη, 20 Οκτωβρίου 2021

Φρόντισε το σώμα σου με φυσικό τρόπο.

Μεγέθυνση κειμένου
Φρόντισε το σώμα σου με φυσικό τρόπο.

Σύμφωνα με τη διαιτολόγο - διατροφολόγο Κλαίρη Παπαβασιλείου MSc, αυτή η όψη φλοιού πορτοκαλιού δεν είναι τίποτ’ άλλο από παραφουσκωμένα λιποκύτταρα που «προβάλλουν» κάτω απότην επιφάνεια του δέρματος.

Μπορεί να εμφανίζεται ακόμα και σε γυναίκες με φυσιολογικό ή χαμηλό βάρος ή που ασκούνται συστηματικά, αλλά είναι πιο έντονη και εμφανής σε γυναίκες με αυξημένο σωματικό βάρος. Όπως έχει αποδειχτεί, η μείωσή του μπορεί να βελτιώσει την εικόνα της σε ορισμένες από αυτές.

Το καλό είναι ότι για να γίνει αυτό δεν χρειάζεται να αποκλείσεις από το διατροφολόγιό σου μεμονωμένα τρόφιμα, ροφήματα ή συστατικά (π.χ. καφές, σοκολάτα, αναψυκτικά κ.λ.π) που προκαλούν κυτταρίτιδα. Αρκεί να προσέχεις τις θερμίδες που προσλαμβάνεις μέσα από όλα τα τρόφιμα και ροφήματα στη διατροφή σου. Αν είναι περισσότερες από τις θερμίδες που «καις» για τις βασικές μεταβολικές σου ανάγκες και τη σωματική σου δραστηριότητα, τότε το βάρος σου θα αυξηθεί – όπως και ο κίνδυνος να γίνει εμφανής η κυτταρίτιδα.

TIPS για να αποφύγεις την εμφάνισή της

Συστάσεις που, σύμφωνα με τους επιστήμονες, μπορούν να «προλάβουν» την εμφάνισή της περιλαμβάνουν: 

 Ισορροπημένη και υγιεινή διατροφή (πλούσια σε φρούτα και λαχανικά και φυτικές ίνες)
 Επαρκή ενυδάτωση μέσω της κατανάλωσης πολλών υγρών (στα οποία περιλαμβάνονται επιπλέον του νερού όλα τα μη αλκοολούχα ροφήματα)
 Συστηματική σωματική δραστηριότητα
 Διατήρηση φυσιολογικού σωματικού βάρους και αποφυγή του φαινομένου «γιογιο» (διαδοχική απώλεια και επαναπρόσληψη του βάρους)
 Αποφυγή του καπνίσματος

Αναδημοσίευση από το περιοδικό Cosmopolitan, τεύχος Ιουνίου

Άλλα άρθρα
nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Κυριακάτικο brunch στο σπίτι: εντυπωσιάστε τους καλεσμένους σας!
    arrowΓια κάθε στιγμή
  • Απαντώντας σε σημαντικά ερωτήματα γύρω από την παιδική-εφηβική παχυσαρκία
    arrowΠΑΙΔΙ
  • 29 Σεπτεμβρίου: Παγκόσμια Ημέρα Καρδιάς
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Καφές, διατροφή και υγεία: γνωρίζουμε καλύτερα την αγαπημένη μας καθημερινή συνήθεια!
    arrowΤο πιάτο μας
  • Επιστροφή στα θρανία: tips και θρεπτικές επιλογές για κολατσιό!
    arrowΠΑΙΔΙ
next