Πέμπτη, 02 Απριλίου 2020

Χωρίς ανταγωνιστή το τένις στη μακροζωία

Μεγέθυνση κειμένου
Χωρίς ανταγωνιστή το τένις στη μακροζωία

 Είναι γνωστό και από παλιότερες έρευνες πως το τένις βοηθάει στη μακροζωία, σύμφωνα και με την τελευταία μεγάλη επιστημονική έρευνα όμως, το τένις μπορεί να αυξήσει το προσδόκιμο ζωής κατά μια δεκαετία!

Η ομάδα του Copenhagen City Heart Study, εξέτασε εθελοντές σε μια περίοδο 25 ετών και αξιολόγησε την αύξηση του προσδόκιμου ζωής, με τη συμμετοχή τους σε διάφορες αθλητικές δραστηριότητες.

Συνολικά, 8.577 συμμετέχοντες εξετάστηκαν για θνησιμότητα όλων των αιτιών, μεταξύ των 10 Οκτωβρίου 1991 και 16 Σεπτεμβρίου 1994, έως και τις 22 Μαρτίου 2017, με κάποια αθλήματα να δείχνουν πως μπορούν να αυξήσουν το προσδόκιμο ζωής.

Από τα αθλήματα που δοκιμάστηκαν στην έρευνα, το τένις ξεπέρασε κάθε προσδοκία, δείχνοντας πως κάποιος άνθρωπος που παίζει συστηματικά αυτό το άθλημα, μπορεί να αυξήσει το προσδόκιμο της ζωής του κατά 9,7 χρόνια!

Προσπέρασε το αμέσως επόμενο άθλημα που υπήρχε στην έρευνα κατά 3,5 χρόνια. Αυτό ήταν το μπάντμιντον, το οποίο μπορεί να αυξήσει το προσδόκιμο κατά 6,2 χρόνια. Ακολουθεί το ποδόσφαιρο με 4,7 χρόνια και η ποδηλασία με 3,7 χρόνια.

Η κολύμβηση, που επίσης θεωρείται σημαντικό άθλημα για τη μακροζωία, απέχει αρκετά από το τένις, καθώς μπορεί να αυξήσει το προσδόκιμο ζωής στα 3,4 χρόνια, το τρέξιμο στα 3,2 χρόνια, η γυμναστική στα 3,1 χρόνια και άλλες δραστηριότητες γυμναστηρίου (κυρίως όργανα) στον 1,5 χρόνο.

Ένα συμπέρασμα της έρευνας, είναι πως το αθλήματα αναψυχής, που περιλαμβάνουν και υψηλότερα επίπεδα κοινωνικής αλληλεπίδρασης, βοηθούν στη μακροζωία, ωστόσο αυτό το εύρημα αναμένεται να διερευνηθεί περαιτέρω στο μέλλον.

Πηγή: www.tennisnews.gr

nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Η Διατροφική συνιστώσα στην εποχή του κορονοιού.
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Μπισκότα με λιγότερη ζάχαρη: για εσάς που δε ζείτε χωρίς γλυκό!
    arrowΤο πιάτο μας
  • Διατροφή για ενέργεια ΟΛΗ ΜΕΡΑ!
    arrowΤο πιάτο μας
  • Εύκολα, ελαφρά και απολαυστικά snacks για τις μέρες τις νηστείας-και όχι μόνο- στο σπίτι!
    arrowΤο πιάτο μας
  • Εμπλουτισμένα δημητριακά πρωινού: ήξερες πως σε βοηθούν να θωρακίσεις την άμυνα του οργανισμού σου;
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
next