Τρίτη, 07 Απριλίου 2020

EURO 2012: Ελλάδα – Ρωσία ... όλα για το burger

Μεγέθυνση κειμένου
EURO 2012: Ελλάδα – Ρωσία ... όλα για το burger

 Αν και η πρόκριση της Εθνικής μας ομάδας στα προημιτελικά του Euro έχει δυσκολέψει αρκετά, εμείς ως γνήσιοι ποδοσφαιρόφιλοι δεν το βάζουμε κάτω και θα είμαστε δίπλα στους διεθνείς μας και στον ον 3ο κατά σειρά αγώνα ενάντια στη Ρωσία.

Τι θα παραγγείλουμε όμως αυτή τη φορά; Burger, κρέπα ή club sandwich;

Burger, το διπλό: Το μεγάλο hamburger συνήθως αποτελείται από δυο ή τρεις στρογγυλές φέτες ψωμί, τομάτα, μαρούλι, κρεμμύδι, διπλό μπιφτέκι από μοσχαρίσιο κιμά (περίπου 120γρ), 2 φέτες τυρί του τοστ και κλασσική σος από κέτσαπ, μουστάρδα, μαγιονέζα. Αναλόγως το κατάστημα από το οποίο θα το προμηθευτείτε, το συγκεκριμένο αποδίδει από 490 μέχρι και 950 θερμίδες. Τι γίνεται αν το συνοδέψετε και με τηγανιτές πατάτες; 230 επιπλέον θερμίδες για τη μικρή συσκευασία, 330 για το μεσαίο μέγεθος και 460 extra θερμίδες για την μεγαλύτερου μεγέθους συσκευασία τηγανιτής πατάτας!

Burger, το απλό: Το κλασσικό cheeseburger συνήθως περιέχει δύο φέτες στρογγυλό ψωμί, ντομάτα, μαρούλι, κρεμμύδι, ένα μπιφτέκι από μοσχαρίσιο κιμά (περίπου 60 γραμμαρίων), 1 φέτα τυρί του τοστ και κλασσική σος. Χωρίς πατάτες θα σας δώσει περίπου 300 θερμίδες, καθώς και 5 γραμμάρια κορεσμένου λίπους. Αν επιλέξετε chicken burger, τα πράγματα δεν καλυτερεύουν, καθώς το τηγανιτό κοτόπουλο ανεβάζει τις θερμίδες στις 486 και το συνολικό λίπος από τα 12 στα 28 γραμμάρια.

«Κρέπα»: Αν στη ζύμη που μπορεί να φτάσει και τις 245 θερμίδες ανα τεμάχιο, προσθέσετε δύο φέτες ζαμπόν, δυο φέτες μπέικον,2 φέτες τυρί του τοστ, ντομάτα, μαρούλι, 10 τεμάχια πατάτες τηγανιτές και 1 κουταλιά της σούπας μαγιονέζα, τότε οι θερμίδες που θα προσλάβετε θα φτάσουν τις περίπου τις 900! Αν πάλι επιλέξετε να βάλετε 1 φέτα γαλοπούλα, 1 φέτα τυρί του τοστ χαμηλών λιπαρών, ντομάτα, μαρούλι και 1 κουταλιά της σούπας μαγιονέζα light οι θερμίδες δεν θα ξεπεράσουν τις 430.Μία ακόμη «ελαφριά» εναλλακτική, των 400 θερμίδων, περιέχει τυρί τύπου φέτα χαμηλών λιπαρών, μανιτάρια, μαρούλι, πιπεριά, και ντομάτα.

«Club Sandwich»: Ίσως η προτίμηση των περισσοτέρων. Το αγαπημένο μας αυτό club sandwich αποτελείται από 3 φέτες ψωμί του τόστ, 2 φέτες ζαμπόν, 2 φέτες μπέικον, 2 φέτες τυρί του τοστ, ντομάτα, μαρούλι, σος, πατάτες τηγανιτές και μπορεί να φτάσει μέχρι και τις 1200 θερμίδες. Αν πάλι αντικαταστήσετε το ζαμπόν και το μπέικον με 2 φέτες γαλοπούλα, 2 φέτες τυρί του τοστ με χαμηλά λιπαρά και αντισταθείτε στις τηγανιτές πατάτες, τότε οι θερμίδες του αυτόματα θα μειωθούν τουλάχιστον στο μισό!

Καλή επιτυχία στην Εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου!

Δείτε επίσης :

- Euro 2012: Πολωνία-Ελλάδα...όλα για το σουβλάκι!
- Euro 2012: Ελλάδα-Τσεχία...όλα για την πίτσα!


Άλλα άρθρα
nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Η Διατροφική συνιστώσα στην εποχή του κορονοιού.
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Μπισκότα με λιγότερη ζάχαρη: για εσάς που δε ζείτε χωρίς γλυκό!
    arrowΤο πιάτο μας
  • Διατροφή για ενέργεια ΟΛΗ ΜΕΡΑ!
    arrowΤο πιάτο μας
  • Εύκολα, ελαφρά και απολαυστικά snacks για τις μέρες τις νηστείας-και όχι μόνο- στο σπίτι!
    arrowΤο πιάτο μας
  • Εμπλουτισμένα δημητριακά πρωινού: ήξερες πως σε βοηθούν να θωρακίσεις την άμυνα του οργανισμού σου;
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
next