Σάββατο, 07 Δεκεμβρίου 2019

Αυτό το καλοκαίρι, βγείτε νικητές στη μάχη με το αδυνάτισμα!

Μεγέθυνση κειμένου
Συγγραφείς: Ηλιάνα Μιχάλη
Αυτό το καλοκαίρι, βγείτε νικητές στη μάχη με το αδυνάτισμα!

Έχετε «κολλήσει» εδώ και καιρό στο ίδιο βάρος; Νιώθετε ότι τα κιλά πέφτουν πιο αργά και από πούπουλα; Κρατήστε την ψυχραιμία σας! Υπάρχουν τρόποι για να ενισχύσετε την προσπάθεια που κάνετε για να χάσετε βάρος. Γιατί όταν φερόμαστε έξυπνα πετυχαίνουμε περισσότερα!

Ακολουθώντας τους βιορυθμούς
Το βιολογικό ρολόι, πέρα από το πότε ήρθε η ώρα για να γίνουμε γονείς, χτυπάει και κάθε φορά που έχει έρθει η ώρα για πιο απλά πράγματα, όπως για φαγητό και ύπνο. Τρώγοντας τακτικά γεύματα και σνακ, κρατάτε την κορτιζόλη, την ορμόνη, δηλαδή, που συμβάλλει στη συσσώρευση λίπους στην περιοχή της κοιλιάς, σε χαμηλά επίπεδα στο αίμα σας. Έτσι, εξασφαλίζετε σταθερά επίπεδα ενέργειας στη διάρκεια της ημέρας, καλύτερο έλεγχο του βάρους και ξεκούραστο ύπνο στη διάρκεια της νύχτας!

Κάντε τον καφέ σύμμαχο
Τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότερες έρευνες αναδεικνύουν το όφελος της μέτριας κατανάλωσης καφέ σε μια πληθώρα καταστάσεων που αφορούν στην υγεία, μεταξύ των οποίων και το αδυνάτισμα. Η καφεΐνη και τα αντιοξειδωτικά του καφέ είναι κάποια από τα συστατικά, στα οποία έχουν αποδοθεί δράσεις βοηθητικές για το αδυνάτισμα. Ωστόσο, καλό είναι να έχουμε στο μυαλό μας και το προφανές: ότι δηλαδή ένας καφές υπερπαραγωγή, με μεγάλες ποσότητες από γάλα, ζάχαρη ή/ και σιρόπι ξεφεύγει από τα πλαίσια του μέτρου προσθέτοντας αρκετές θερμίδες, που δεν τις έχουμε απαραίτητα ανάγκη. Ενδεικτικά, τόσο ο φραπέ όσο και ο ελληνικός καφές, δύο είδη πολύ πλούσια σε αντιοξειδωτικά, που καταναλώνονται κατά κόρον στην Ελλάδα έχουν σχεδόν μηδενικές θερμίδες, αλλά η προσθήκη ζάχαρης και γάλακτος μπορούν να τους εκτοξεύσουν στις 90 θερμίδες όταν πρόκειται για καφέ πολύ γλυκό με γάλα. Συνεπώς, προτιμήστε τον καφέ σας σκέτο ή με ολιγοθερμιδικά γλυκαντικά και αποβουτυρωμένο γάλα στην περίπτωση που το πικρό δεν είναι στις γευστικές προτιμήσεις σας.

Εμπιστευτείτε την πρωτεΐνη
Πολυάριθμες μελέτες υποστηρίζουν ότι μια διατροφή πλούσια σε πρωτεΐνη πέραν από αυξημένο αίσθημα κορεσμού, προκαλεί και μια ελαφριά αύξηση στο μεταβολισμό μας. Επιπλέον, είναι πια αποδεκτό ότι τα γεύματα που είναι πλούσια σε πρωτεΐνη οδηγούν σε καλύτερο έλεγχο της μερίδας στο επόμενο γεύμα και έτσι σε μεγαλύτερη απώλεια βάρους σε σχέση με τα γεύματα που δεν είναι τόσο πλούσια. Επειδή όμως το τάπερ δεν είναι πάντα και η ευκολότερη λύση, για αυτούς που δουλεύουν ή που περνούν πολλές ώρες εκτός σπιτιού, το τοστ μπορεί να γίνει σύμμαχος στην απώλεια βάρους, όταν περιέχει αρκετή άπαχη πρωτεΐνη. 2 φέτες τυρί μειωμένων λιπαρών ή καπνιστό σολομό και 1 φέτα γαλοπούλα, 2 ασπράδια αβγών ή 2 κουτ. σούπας cottage 2% είναι αρκετή πρωτεΐνη για να αναχαιτιστεί η πείνα σας μέχρι το επόμενο γεύμα ή σνακ.

Έχοντας σαν ορεκτικό το νερό
Το νερό είναι το πιο σημαντικό συστατικό του σώματός μας και όταν δεν πίνουμε αρκετό μέσα στην ημέρα, πολλές φορές προσπαθούμε να το αναπληρώσουμε τρώγοντας λίγο παραπάνω. Στο φαγητό περιέχεται επίσης ένα σημαντικό ποσοστό νερού το οποίο μπορεί να κυμαίνεται από 98% σε κάποια λαχανικά μέχρι και 2% σε μπισκότα. Συνεπώς, πριν από κάθε γεύμα πιείτε 1-2 ποτήρια νερό. Αυτό θα σας κρατήσει ενυδατωμένους, θα σας κάνει να αισθάνεστε λιγότερο πεινασμένοι και ίσως τελικά μειώσει και το φαγητό που θα καταναλώσετε βοηθώντας έτσι στην απώλεια βάρους.
 

Αναδημοσίευση από το περιοδικό TVBOX

Συγγραφείς: Ηλιάνα Μιχάλη
Άλλα άρθρα
nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Η ευεργετική δράση του καφέ απέναντι στη Νόσο Alzheimer: Νέα μελέτη!
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Το σωστό πρωινό ξεκινάει από το super market!
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Προϊόντα ολικής άλεσης… πόσο εύκολα τα αναγνωρίζουμε;
    arrowΤο πιάτο μας
  • Η διατροφή που νικά τη χοληστερόλη: Ένα πλάνο και πληροφορίες
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Προϊόντα ολικής άλεσης: Ήρθε η ώρα να τα βάλεις στη διατροφή σου!
    arrowΤο πιάτο μας
next