Πέμπτη, 18 Απριλίου 2019

Τυρί χαμηλό σε λιπαρά... To προϊόν για ισορροπία, γεύση και μειωμένες θερμίδες στο πιάτο μας

Μεγέθυνση κειμένου
Τυρί χαμηλό σε λιπαρά... To προϊόν για ισορροπία, γεύση και μειωμένες θερμίδες στο πιάτο μας

Αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της παράδοσης των Ελλήνων και έχει καθημερινά μια θέση στο τραπέζι μας. Ο λόγος φυσικά για το τυρί, που μας έχει κερδίσει όχι μόνο με την πλούσια, μοναδική γεύση του αλλά και με την υψηλή του θρεπτική αξία, αφού περιέχει πολύτιμα συστατικά όπως η πρωτεΐνη, το ασβέστιο, οι βιταμίνες του συμπλέγματος Β και η βιταμίνη Α.

Ωστόσο, πολλά από τα τυριά που συνήθως επιλέγουμε παρέχουν αρκετές-«άγνωστες» για τους περισσότερους- θερμίδες και έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε λίπος- ιδιαίτερα σε «επιβαρυντικά» (κορεσμένα) λιπαρά- αλλά και νάτριο (αλάτι). Έτσι, αν τα καταναλώνουμε σε μεγάλη συχνότητα ή/και ποσότητα, ίσως τελικά να μετατραπούν σε έναν κρυφό «εχθρό» ενάντια στον έλεγχο βάρους και των επιπέδων χοληστερόλης.

Αν είστε λάτρεις του τυριού αλλά θέλετε να ακολουθείτε μια ισορροπημένη διατροφή που θα είναι σύμμαχος στην προσπάθειά σας να διατηρήσετε ένα υγιές σωματικό βάρος, τη λύση για σας έρχεται να δώσει το τυρί χαμηλών λιπαρών. Παραμένει εύγευστο, περιέχει λιγότερες θερμίδες, ενώ παράλληλα διατηρεί τη θρεπτική αξία του πλήρους σε λιπαρά τυριού, χωρίς να σας επιβαρύνει με μεγάλες ποσότητες κορεσμένου λίπους. Μάλιστα, σύμφωνα με ερευνητικά δεδομένα, η κατανάλωση γαλακτοκομικών προϊόντων χαμηλών σε λιπαρά έχει συσχετιστεί με τόσο με την πιο αποτελεσματικά ρύθμιση του σωματικού βάρους όσο και με τη μείωση δεικτών συσσώρευσης λίπους όπως το ποσοστό σωματικού λίπους και η περιφέρεια μέσης.

Κάνοντας, λοιπόν, τις κατάλληλες τις επιλογές, μπορείτε να συνεχίσετε να απολαμβάνετε την αγαπημένη σας γεύση του τυριού στο καθημερινό σας διαιτολόγιο χωρίς τύψεις! Βάλτε τη φαντασία σας να δουλέψει, μπείτε στην κουζίνα και «δημιουργείστε»… με το τυρί χαμηλών λιπαρών!

Παρακάτω θα βρείτε μερικές εύκολες, γευστικές και ισορροπημένες προτάσεις για το πώς μπορείτε να εντάξετε το τυρί χαμηλό σε λιπαρά στα καθημερινά σας γεύματα:

Για πρωινό…
• 1 ποτήρι φυσικός χυμός πορτοκάλι και ένα τοστ με ψωμί ολικής άλεσης, τυρί χαμηλών λιπαρών και ντομάτα
• 1 ποτήρι ημιάπαχο γάλα, 2 φρυγανιές ολικής άλεσης, 30 γρ. τυρί χαμηλών λιπαρών και ένα φρούτο εποχής

Για ενδιάμεσο…
• 1 κουλούρι Θεσσαλονίκης ή 2 κριτσίνια ολικής άλεσης με 2 φέτες τυρί χαμηλών λιπαρών
• 1 μικρή αραβική πίτα με 1 φέτα βραστή γαλοπούλα, 1 φέτα τυρί χαμηλών λιπαρών και λαχανικά επιλογής

Για μεσημεριανό…
• Λαδερό φαγητό (1 κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο/ μερίδα) με 60 γρ. τυρί χαμηλών λιπαρών (2 σπιρτόκουτα)
• ζυμαρικά ολικής άλεσης με σάλτσα ντομάτας και τυρί χαμηλών λιπαρών
• 2-3 κομμάτια σπιτική πίτσα με τυρί χαμηλών λιπαρών και λαχανικά της αρεσκείας σας

Για βραδινό…
• Ανάμεικτη σαλάτα με λαχανικά εποχής και 1 αυγό βραστό και 30 γρ. τυρί χαμηλών λιπαρών
• 1 μέτριο κριθαρένιο παξιμάδι με τριμμένη ντομάτα, 60 γρ. τυρί χαμηλών λιπαρών και λίγο ελαιόλαδο
• Ομελέτα με 1 αυγό (+ 1 ασπράδι), 30 γρ. τυρί χαμηλών λιπαρών και λαχανικά επιλογής (πιπεριές, μανιτάρια, ντομάτα κλπ.)

Είναι στο χέρι σας λοιπόν να φροντίσετε για τη διατροφή και την υγεία σας, κάνοντας μικρές αλλαγές στην καθημερινότητά σας, χωρίς να στερηθείτε την αγαπημένη σας απόλαυση!
 

nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Πρωινό τη Μεγάλη Εβδομάδα: νηστίσιμες προτάσεις
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Πρωινό για... σκληρά εργαζόμενους: tips για καλύτερη απόδοση!
    arrowΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
  • Ασβέστιο: Πόσο χρειαζόμαστε ανά ηλικία; Λύσεις για να πετύχουμε τον στόχο!
    arrowΤο πιάτο μας
  • Γλυκιά γεύση χωρίς πολλές θερμίδες στο πρωινό σου!
    arrowΤο πιάτο μας
  • Φυτικές ίνες: βρες τες στο πρωινό σου!
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
next