Τετάρτη, 20 Ιανουαρίου 2021

SLIDESHOW Ζωή εκτός σπιτιού... τι θα φάτε;

ΞΥΠΝΗΣΑΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΤΕ…. Το πρωινό μπορεί να σας βοηθήσει να έχετε καλή διάθεση, όρεξη για δουλειά, συγκέντρωση και να βελτιώσει τη βραχυπρόθεσμη μνήμη σας. Αν δυσκολεύεστε να πάρετε το πρωινό σας στο σπίτι μπορείτε απλά να... ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ένα κουτάκι ημι-αποβουτυρωμένο γάλα του μισού λίτρου και ένα κουλούρι Θεσσαλονίκης με ένα συνάδελφο και αφήστε κατά μέρος τυρόπιτες και γλυκά. Εναλλακτικά, επιλέξτε: ένα τοστ με τυρί μειωμένων λιπαρών, ζαμπόν γαλοπούλας ή ζαμπόν με ελαιόλαδο και λαχανικά (ντομάτα, αγγούρι, μαρούλι) ή ακόμη και ένα χυμό εμπλουτισμένο με ω-3 λιπαρά οξέα, που βοηθούν τη συγκέντρωση, με μια χούφτα ανάλατους ξηρούς καρπούς.