Κυριακή, 18 Αυγούστου 2019

Γλυκιά γεύση χωρίς πολλές θερμίδες στο πρωινό σου!

Μεγέθυνση κειμένου
Γλυκιά γεύση χωρίς πολλές θερμίδες στο πρωινό σου!

Εσύ τι θα απαντούσες αν σου έθεταν το δίλημμα “ αλμυρό ή γλυκό πρωινό;”; Αν με το που άκουσες την ερώτηση, στο μυαλό σου σχηματίστηκε με μεγάλα, έντονα γράμματα η λέξη ΓΛΥΚΟ, αλλά ταυτόχρονα προσπαθείς στην καθημερινή σου ζωή να τρως ισορροπημένα, τότε αυτό το άρθρο είναι κομμένο και ραμμένο για σένα!

Όπως σίγουρα θα έχεις ξανακούσει, το πρωινό είναι ένα από τα πιο σημαντικά γεύματα της ημέρας και δεν πρέπει να παραλείπεται, αφού προσφέρει στον οργανισμό μας την ενέργεια που χρειαζόμαστε για να ξεκινήσουμε τη μέρα μας με γεμάτες μπαταρίες. Ένα πλήρες και ισορροπημένο πρωινό μπορεί να σε βοηθήσει να αποδίδεις καλύτερα στη δουλειά σου, αφού η συστηματική κατανάλωση πρωινού έχει συσχετιστεί με βελτιωμένες εργασιακές επιδόσεις! Επιπλέον, σύμφωνα με τους επιστήμονες, το πρωινό γεύμα αποτελεί σύμμαχο τόσο στην απώλεια όσο και στον έλεγχο του σωματικού βάρους, αφού συμβάλλει στην καλύτερη ρύθμιση του αισθήματος κορεσμού , ειδικότερα αν περιέχει αρκετές φυτικές ίνες.

Μη νομίζεις πως είσαι ο μόνος που τα πρωινά συνήθως επιθυμεί κάτι γλυκό! Εξάλλου, οι επιστήμονες υποστηρίζουν πως η έφεση προς τη γλυκιά γεύση είναι καταγεγραμμένη στο DNA μας κι έτσι όλοι μας –άλλοι πιο συχνά και άλλοι πιο σπάνια- αναζητούμε τα τρόφιμα που μας την χαρίζουν! Ωστόσο, γλυκό από γλυκό, φαίνεται να διαφέρει

Αν, λοιπόν, ψάχνεις μια πρακτική, γρήγορη και ελαφριά λύση που θα σου εξασφαλίσει ένα πρωινό με απολαυστική, γλυκιά γεύση και “προσεγμένες” θερμίδες, μια καλή ιδέα αποτελούν τα πολυδημητριακά μπισκότα πρωινού, στα οποία τα δημητριακά ολικής άλεσης (σιτάρι, βρώμη, σίκαλη και κριθάρι) συνδυάζονται με απολαυστικά συστατικά όπως η σοκολάτα και τα φρούτα. Για παράδειγμα, μπορείς να δημιουργήσεις ένα ισορροπημένο πρωινό συνοδεύοντας ένα ποτήρι φυτικού ροφήματος (αμυγδάλου, σόγιας κλπ) με ω-3 με 2-3 πολυδημητριακά μπισκότα κι ένα φρούτο εποχής. Τα συγκεκριμένα μπισκότα δεν έχουν μόνο ευχάριστη γεύση, αλλά είναι και πλούσια σε θρεπτικά συστατικά. Εκτός από υδατάνθρακες, που αποτελούν το βασικό «καύσιμο» για τον οργανισμό μας, περιέχουν φυτικές ίνες, που συμβάλλουν στην καλή λειτουργία του εντέρου αλλά και πολύτιμα μέταλλα και βιταμίνες- κυρίως του συμπλέγματος Β, που ενισχύουν την λειτουργία του εγκεφάλου.

Βάλε φαντασία στο πρωινό σου…

…δοκιμάζοντας εύκολες και θρεπτικές συνταγές:

üΨάχνεις για ένα γρήγορο πρωινό, ενισχυμένο σε ασβέστιο, που συμβάλλει στην οστική υγεία; Απόλαυσε ένα πεντανόστιμο smoothie,αναμειγνύοντας 100 g γιαούρτι 2%, 50 ml γάλα χαμηλών λιπαρών, 2-3 πολυδημητριακά μπισκότα με γάλα και μέλι και 1 μπανάνα.

üΓλυκό πρωινό χωρίς ζάχαρη γίνεται; Μα φυσικά! Σε ένα ποτήρι ή βαζάκι πρόσθεσε εναλλάξ στρώσεις από γιαούρτι χαμηλών λιπαρών (π.χ. 2%), σπασμένα πολυδημητριακά μπισκότα με κακάο χωρίς ζάχαρη και φρούτα εποχής. Προαιρετικά, στο τέλος μπορείς να περιχύσεις με λίγο μέλι.

üΚαι τα πρωινά που ο χρόνος είναι… είδος υπό εξαφάνιση; Όσο βιαστικός κι αν είσαι, σίγουρα μπορείς να ξεκλέψεις 5 λεπτά για να αλείψεις 2-3 πολυδημητριακά μπισκότα με λίγο μέλι ή σπιτική μαρμελάδα και να τα απολαύσεις με ένα ποτήρι γάλα χαμηλών λιπαρών ή χυμό φρούτων.

Επιλέγοντας έξυπνα τα τρόφιμα που θα καταναλώσεις, μπορείς να δώσεις μια γλυκιά νότα στο ξεκίνημα της μέρας σου δίχως να νιώθεις τύψεις!

 

nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Πρωινό στην παραλία; Θρεπτικές επιλογές για μικρούς και μεγάλους!
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Χωρίς ανταγωνιστή το τένις στη μακροζωία
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Μπαίνουν ετικέτες διατροφικής επισήμανσης στα αλκοολούχα ποτά
    arrowΤο πιάτο μας
  • Αθλητικές Ακαδημίες ΟΠΑΠ: διατροφικά tips από τον Αναστάσιο Παπαλαζάρου
    arrowMAIN MENU
  • Αλλαντικά  &  Υγεία
    arrowΤο πιάτο μας
next