Τρίτη, 19 Ιανουαρίου 2021

Ξεκινήστε την ημέρα σας με γεμάτες μπαταρίες πίνοντας χυμό πορτοκάλι!

Μεγέθυνση κειμένου
Συγγραφείς: Ηλιάνα Μιχάλη
Ξεκινήστε την ημέρα σας με γεμάτες μπαταρίες πίνοντας χυμό πορτοκάλι!

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ γιατί ο χυμός πορτοκάλι είναι άμεσα συνδεδεμένος με την εικόνα ενός ισορροπημένου πρωινού; Εκτός από την μοναδική του γεύση και την δροσιστική απόλαυση που προσφέρει, ο χυμός πορτοκαλιού προσφέρει παράλληλα και σημαντικά θρεπτικά οφέλη στο σώμα σας.

Φορτίζοντας τις μπαταρίες σας!

Στη διάρκεια του ύπνου, ο οργανισμός σας υποβάλλεται σε μια περίοδο παρατεταμένης νηστείας, κατά την οποία εξαντλεί τα αποθέματα της αποθηκευμένης ενέργειας που βρίσκονται στο συκώτι, γνωστά και ως γλυκογόνο. Προσπαθήστε μόνο να θυμηθείτε το αίσθημα του να έχετε μείνει νηστικοί για 7, 8 ή ακόμα και 9 ώρες και τότε θα καταλάβετε ακριβώς το μέγεθος της πείνας που βιώνει το σώμα σας, αμέσως μετά το πρωινό σας ξύπνημα! Αυτή ακριβώς τη δύσκολη στιγμή, η παράλειψη του πρωινού ή ακόμα και η κατανάλωση ενός ελλιπούς πρωινού, που απαρτίζεται από μόνο 1 ποτήρι γάλα δεν είναι και οι καλύτεροι οιωνοί για τα επίπεδα της πνευματικής σας διαύγειας και εγρήγορσης στο υπόλοιπο της ημέρας.

Όταν όμως εντάσσετε στο πρωινό σας γεύμα το χυμό πορτοκαλιού, εξασφαλίζετε για το σώμα σας τα απλά σάκχαρα του πορτοκαλιού, δηλαδή τη φρουκτόζη, τη γλυκόζη και τη σακχαρόζη, σε ποσότητες ικανές να αναπληρώσουν με τον πιο άμεσο τρόπο τις αποθήκες γλυκόζης στο συκώτι σας. Κι αν αναρωτιέστε γιατί κάτι τέτοιο είναι τόσο σημαντικό το πρωί, είναι χρήσιμο να ξέρετε ότι αυτές οι αποθήκες εξασφαλίζουν στον εγκέφαλο και το νευρικό σας σύστημα ενέργεια για να είναι σε πλήρη λειτουργία τουλάχιστον για τις επόμενες 2-4 ώρες! Παράλληλα, όμως ένα ποτήρι 100% φυσικού χυμού σε ένα πρωινό που περιέχει και τρόφιμα όπως δημητριακά πρωινού ολικής άλεσης και γάλα ή τυρί, συμπληρώνει το γεύμα σας με σημαντικές ποσότητες αντιοξειδωτικών βιταμινών, όπως η βιταμίνη C και το β-καροτένιο και ιχνοστοιχείων σημαντικών τόσο για την θωράκιση του ανοσοποιητικού σας συστήματος όσο και για την επαρκή ανάπτυξη των παιδιών σας.

Μάλιστα σε μελέτες έχει φανεί ότι ο 100% φυσικός χυμός αποτελεί πάνω από’ όλα μια καλή συνήθεια, ικανή να «παρασύρει» σε έναν πιο ισορροπημένο τρόπο διατροφής. Πιο συγκεκριμένα, αποτελέσματα επιδημιολογικών μελετών δείχνουν ότι τα παιδιά που καταναλώνουν 100% φυσικό χυμό, με μέτρο, στη διατροφή τους τείνουν να έχουν καλύτερη ποιότητα διατροφής αφού καταφέρνουν να καταναλώσουν αποκλειστικά από τη διατροφή τους επαρκείς ποσότητες μικροθρεπτικών συστατικών κάτι που δεν παρατηρείται στα παιδιά που δεν καταναλώνουν χυμό. Αντίστοιχες μελέτες σε ενήλικες συνδέουν την καθημερινή, μέτρια κατανάλωση 100% φυσικού χυμού με καλύτερο έλεγχο βάρους.

Ιδέες για ισορροπημένα πρωινά με φυσικό χυμό πορτοκάλι

Η ένταξη του χυμού πορτοκαλιού στο πρωινό μας αποτελεί μια εύκολη και οικονομική λύση για να ξεκινήσουμε δυναμικά την ημέρα μας, να φροντίσουμε την υγεία και τη διάθεσή μας, και να διατηρήσουμε τη σιλουέτα μας λεπτή και όμορφη!

Για να έχουμε , όμως, σταθερά επίπεδα ενέργειας στη διάρκεια της ημέρας μας, δεν αρκεί να προσλαμβάνουμε απλά θερμίδες από το πρωινό μας∙ χρειάζεται να κάνουμε και ισορροπημένες επιλογές. Και ισορροπία σημαίνει έμφαση τόσο στην ποσότητα όσο και στην ποιότητα δηλαδή το είδος των τροφίμων που επιλέγουμε. Έξυπνες επιλογές τροφίμων με το μεγαλύτερο δυνατό όφελος για την υγεία μας είναι και οι παρακάτω:

• Ένα ποτήρι 100% φυσικό χυμό πορτοκάλι και ψωμί ολικής άλεσης με τυρί και αβγό βραστό
• Ένα ποτήρι ημιαποβουτυρωμένο γάλα, μία φέτα σπιτικό κέικ με ελαιόλαδο και ένα ποτήρι 100% φυσικό χυμό πορτοκάλι
• Ένα ποτήρι 100% φυσικό χυμό πορτοκάλι, τυρί κρέμα χαμηλό σε λιπαρά, γαλοπούλα βραστή και 1 κουλούρι Θεσσαλονίκης
• Ένα ποτήρι ημιαποβουτυρωμένο γάλα, μπάρα δημητριακών ολικής αλέσεως και ένα ποτήρι 100% φυσικό χυμό πορτοκάλι
• Ένα ποτήρι 100% φυσικό χυμό πορτοκάλι και 1 κομμάτι σπιτική τυρόπιτα ή σπανακόπιτα


Αναδημοσίευση από το περιοδικό TVBOX

Συγγραφείς: Ηλιάνα Μιχάλη
Άλλα άρθρα
  • H επαρκής πρόσληψη φρούτων και λαχανικών θεωρείται απαραίτητη συνιστώσα για την καλή υγεία της καρδιάς, του εντέρου και πολλών ακόμη πτυχών της υγείας μας! Αυτός είναι και ο λόγος που πολλοί οργανισμοί παγκοσμίως ανάμεσά τους και το Υπουργείο Γεωργίας των ΗΠΑ, συνιστούν την κατανάλωση τουλάχιστον 1 ½ - 2 φλιτζανιών φρούτων την ημέρα για τις γυναίκες και 2 φλιτζανιών για τους άνδρες

  • Ο βασιλιάς των καλοκαιρινών φρούτων ή αλλιώς το καρπούζι πρωταγωνιστεί με τα φανταχτερά του χρώματα στο ελληνικό καλοκαίρι. Πως μπορούμε άλλωστε να αρνηθούμε την δροσιά και την γλυκιά του γεύση;

  • Αγαπημένο φρούτο μικρών και μεγάλων, με σχήμα ιδιαίτερο, θυμίζοντας καρδιά και χρώμα πολύ ελκυστικό, η φράουλα...

nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Έξυπνοι τρόποι για να μειώσετε τη ζάχαρη στη διατροφή του παιδιού σας
    arrowΠΑΙΔΙ
  • Επιστροφή στο σωστό βάρος μετά τις γιορτές
    arrowΓια κάθε στιγμή
  • 5 tips για να γίνει η ισορροπημένη διατροφή οικογενειακή συνήθεια!
    arrowΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
  • Σπάστε το ρόδι …να βρείτε την υγειά σας
    arrowΓια κάθε στιγμή
  • Γιορτινή διατροφή και ισορροπία σε συνθήκες καραντίνας
    arrowΓια κάθε στιγμή
next