Σάββατο, 20 Οκτωβρίου 2018

Πυρογιάννη Βασιλική, MSc

Μεγέθυνση κειμένου
Πυρογιάννη Βασιλική, MSc

Η Βασιλική Πυρογιάννη είναι διαιτολόγος – διατροφολόγος, πτυχιούχος του τμήματος Επιστήμης Διαιτολογίας – Διατροφής του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου, απ’όπου απεφοίτησε το έτος 2001 με επίδοση «Άριστα». Είναι κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης στον τομέα της «Διατροφής και Άσκησης» και έχει αποκτήσει επαγγελματική εμπειρία στην αθλητική διατροφή συνεργαζόμενη με επαγγελματίες αθλητές και προπονητές.

Το ερευνητικό της ενδιαφέρον επικεντρώνεται σήμερα στη μελέτη της παχυσαρκίας και της σύστασης σώματος. Έχει παρακολουθήσει μία σειρά Πανελλήνιων, Πανευρωπαϊκών και Παγκοσμίων συνεδρίων διαιτολογίας - διατροφής, παχυσαρκίας και αθλητική διατροφής, ενώ έχει συμμετάσχει με ανακοινώσεις (poster) και έχει κληθεί ως ομιλήτρια σε ορισμένα από αυτά. Από το 2002 συμμετέχει ενεργά στη διοργάνωση συνεδρίων και ημερίδων του Πανελληνίου Συλλόγου Διαιτολόγων – Διατροφολόγων. Επιπλέον, είναι μέλος της συντακτικής ομάδας του ενημερωτικού εντύπου «Δια ...τροφής Νέα» του Πανελληνίου Συλλόγου Διαιτολόγων – Διατροφολόγων, και παράλληλα αρθρογραφεί τακτικά σε περιοδικά που ασχολούνται με θέματα υγείας και διατροφής (VITA, ΙΑΤΡΙΚΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑΣ, MEDWEEK κ.α.).

Από το 2001 ασκεί το επάγγελμα του διαιτολόγου, ενώ από το 2004 λειτουργεί το διαιτολογικό της γραφείο σε νέο χώρο στη Νέα Σμύρνη, στην οδό Ελευθερίου Βενιζέλου 47. Το Μάρτιο του 2004 και για διάστημα δύο ετών ανέλαβε την ευθύνη του εξωτερικού ιατρείου παχυσαρκίας και σακχαρώδους διαβήτη της ενδοκρινολογικής κλινικής του Νοσοκομείου Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού. Είναι μία από τους πρώτους επιστημονικούς συνεργάτες των διαιτολογικών γραφείων nutrimed, ενώ από το 2006 έως 2011 ήταν υπεύθυνη Εταιρικής Υποστήριξης. Από το 2012 έχει αναλάβει ρόλο Ειδικού Συμβούλου της nutrimed.

nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Η υπέρταση πέρα από το αλάτι
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Παγκόσμια Ημέρα Επισιτισμού, 16 Οκτωβρίου 2018
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Οι αλλαγές που πρέπει να κάνεις στη διατροφή σου για να δεις αποτέλεσμα με τη γυμναστική
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • 5+1 βήματα για γερή καρδιά!
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Πρωινά tips: Φύγε απ'το σπίτι με γεμάτες μπαταρίες!
    arrowΤο πιάτο μας
next