Τρίτη, 21 Μαϊου 2019

Παπαγιαννοπούλου Γλυκερία

Μεγέθυνση κειμένου
Παπαγιαννοπούλου Γλυκερία

Διαιτολόγος - Διατροφολόγος Γραφείο nutrimed Τρικάλων

Η Γλυκερία Παπαγιαννοπούλου είναι Κλινικός Διαιτολόγος- Διατροφολόγος, πτυχιούχος του Τμήματος Επιστήμης Διαιτολογίας – Διατροφής του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου, από το οποίο αποφοίτησε το 2008. Το 2009-2011 παρακολούθησε το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου, με κατεύθυνση στον τομέα «Αθλητική Διατροφή». Ασκεί το επάγγελμα του διαιτολόγου από το 2008. Έκτοτε, έχει εργαστεί ως υπεύθυνη διαιτολόγος σε χώρους μαζικής άθλησης και personal training της Αττικής καθώς και σε πολυδύναμο κέντρο αισθητικής και αδυνατίσματος. Μέχρι σήμερα είναι επιστημονικός συνεργάτης του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου σε επιδημιολογική μελέτη, με τίτλο «Αποτίμηση της σχέσης διατροφικών συνηθειών και συμπεριφορών με την εμφάνιση καρδιαγγειακής νόσου».

Από το Σεπτέμβριο του 2011 διατηρεί διαιτολογικό γραφείο και είναι εξωτερικός συνεργάτης στο κέντρο Αποκατάστασης και Αποθεραπείας «Άγιος Λουκάς ο Ιατρός», στα Τρίκαλα.

Η συνεργασία της με τη Nutrimed άρχισε το 2011.Χρησιμοποιώντας Τεχνικές Τροποποίησης Συμπεριφοράς (Behavioral Modification), δηλαδή τρόπους με τους οποίους μπορούμε να αλλάξουμε το πώς σκεφτόμαστε και αισθανόμαστε για το φαγητό, προσεγγίζει την αντιμετώπιση της παιδικής και ενήλικης παχυσαρκίας. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στην παχυσαρκία, στα καρδιαγγειακά νοσήματα και στην αθλητική διατροφή.

Έχει παρακολουθήσει και παρακολουθεί διαρκώς επιστημονικά συνέδρια και σεμινάρια στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, σχετικά με την πρόληψη και την αντιμετώπιση της παχυσαρκίας και τις συνοδές νόσους αυτής(υπέρταση, καρδιαγγειακά και γαστρεντερικά νοσήματα, διαβήτη κ.ά.).

Είναι μέλος του Πανελλήνιου Συλλόγου Διαιτολόγων Διατροφολόγων από το 2008 και τακτικό μέλος της «Ελληνικής Εταιρείας Αθηροσκλήρωσης» από το 2009.


nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Το αλάτι στη διατροφή μας: κρυφή νοστιμιά ή κρυφή απειλή;
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Πρωινό: όχι πάλι τα ίδια και τα ίδια! Πάρε ιδέες!
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Αυξάνεται παγκοσμίως η ποσότητα αλκοόλ που καταναλώνουμε – Τι γίνεται στην Ελλάδα
    arrowΤο πιάτο μας
  • Καστανό ή λευκό ρύζι: Ποιο είναι πιο υγιεινό – Σε τι διαφέρουν
    arrowΤο πιάτο μας
  • Σύνδρομο burnout: Τι είναι και πώς αντιμετωπίζεται
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
next