Σάββατο, 25 Μαϊου 2019

Τρεις ώρες άσκηση την ημέρα συνιστά για τα νήπια ο ΠΟΥ

Μεγέθυνση κειμένου
Τρεις ώρες άσκηση την ημέρα συνιστά για τα νήπια ο ΠΟΥ

Με την άσκηση τα νήπια θα αποφύγουν τον κίνδυνο της παχυσαρκίας, όπως αναφέρει ο ΠΟΥ. Παράλληλα πρέπει να κάθονται λιγότερο στις παιδικές καρέκλες και να περνούν όσο το δυνατόν λιγότερο χρόνο μπροστά από τις οθόνες. Στην έκθεσή του, που παρουσιάστηκε στη Γενεύη, ο ΠΟΥ συστήνει ακόμη να μην κάθονται μπροστά σε οθόνες τα νήπια ηλικίας κάτω των δύο ετών.

Σύμφωνα με τον ΠΟΥ, μεταξύ των ηλικιών των τριών και τεσσάρων ετών, οι 10 έως 13 ώρες καλού ύπνου είναι ζωτικής σημασίας για τη σωματική και πνευματική ανάπτυξη των παιδιών. «Ο σύντομος ύπνος συνδέεται με την παχυσαρκία στην παιδική ηλικία και την εφηβεία, καθώς και τα προβλήματα ψυχικής υγείας ως έφηβος», αναφέρει ο ΠΟΥ.

Σημειώνει εξάλλου, ότι σε χώρες όπως οι Ηνωμένες Πολιτείες, η Αυστραλία, ο Καναδάς και η Νέα Ζηλανδία, ήδη, υπάρχουν επίσημες συστάσεις για τον περιορισμό της παραμονής των μικρών παιδιών μπροστά σε οθόνες.

Ενα παιδί όταν κάθεται στο τραπέζι μπροστά από μια τηλεόραση ή οθόνη υπολογιστή είναι πιο πιθανό να αρρωσταίνει πιο εύκολα, δήλωσε εμπειρογνώμονας του Οργανισμού.

Οι έρευνες δείχνουν ότι πέντε εκατομμύρια άνθρωποι πεθαίνουν παγκοσμίως κάθε χρόνο επειδή δεν κινούνται αρκετά, όπως αναφέρει ο ΠΟΥ. Σύμφωνα με τις ίδιες έρευνες, το 23% των ενηλίκων και το 80% των νέων δεν είναι σωματικά δραστήριοι. Για τα μικρά παιδιά, δεν υπάρχουν συγκρίσιμα δεδομένα. Οι συστάσεις αυτές θα πρέπει να καλύψουν ένα κενό, καθώς δεν υπάρχουν κατευθυντήριες γραμμές δραστηριότητας για παιδιά κάτω των πέντε ετών. 

Πηγή: www.newsit.gr

nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Ποια είναι τα πιο συχνά λάθη που κάνουμε στο πρωινό;
    arrowΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
  • Το αλάτι στη διατροφή μας: κρυφή νοστιμιά ή κρυφή απειλή;
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Πρωινό: όχι πάλι τα ίδια και τα ίδια! Πάρε ιδέες!
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Αυξάνεται παγκοσμίως η ποσότητα αλκοόλ που καταναλώνουμε – Τι γίνεται στην Ελλάδα
    arrowΤο πιάτο μας
  • Καστανό ή λευκό ρύζι: Ποιο είναι πιο υγιεινό – Σε τι διαφέρουν
    arrowΤο πιάτο μας
next