Τρίτη, 17 Ιουλίου 2018

Τa Caprice Παπαδοπούλου σε φέρνουν πιο κοντά με το νέο διαγωνισμό Caprice Let’s Connect

Μεγέθυνση κειμένου
Τa Caprice Παπαδοπούλου σε φέρνουν πιο κοντά με το νέο διαγωνισμό Caprice Let’s Connect

 Στο πλαίσιο της καμπάνιας Caprice Let’s Roll, τα Caprice Παπαδοπούλου αναγνωρίζοντας την ανάγκη των νέων για επικοινωνία, τους καλούν να συμμετάσχουν στο νέο διαγωνισμό Caprice Let’s Connect, δίνοντάς τους την ευκαιρία να κερδίσουν πολλά πλούσια δώρα τεχνολογίας & να είναι «connected» με αυτούς που αγαπούν!

Πιο συγκεκριμένα, η ενέργεια Caprice Let’s Connect καλεί το κοινό να αγοράσει τα αγαπημένα του Caprice Παπαδοπούλου με το κίτρινο αυτοκόλλητο, να βρει τον κωδικό στη συσκευασία και να μπει στο www.capriceletsroll.gr για να τον καταχωρήσει. Αυτόματα, o κάθε καταναλωτής μπαίνει στην κλήρωση για να διεκδικήσει κάθε εβδομάδα ένα Samsung Galaxy S8 και πολλά ακόμα δώρα τεχνολογίας. Κάθε κωδικός αντιστοιχεί σε μία συμμετοχή για την εβδομαδιαία κλήρωση, ενώ παράλληλα ο καθένας μπορεί να συμμετάσχει όσες φορές επιθυμεί.

Εκτός απ’ το διαγωνισμό Let’s Connect, το κοινό μπορεί επιπλέον μέσω του website της ενέργειας να βρει και το mini-game Connecting the Dots και να δοκιμάσει πόσα dots θα καταφέρει να ενώσει. Τέλος, οι καταναλωτές μπορούν να συμμετάσχουν στο διαγωνισμό όσες φορές επιθυμούν.

ΒΡΕΣ ΚΙ ΕΣΥ ΤΩΡΑ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΣΤΙΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΣΟΥ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΕΣ CAPRICE ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΖΗΣΕ ΤΗΝ ΠΙΟ ΑΠΟΛΑΥΣΤΙΚΗ «CONNECTED» ΕΜΠΕΙΡΙΑ.


           

Ο διαγωνισμός έχει ήδη ξεκινήσει και θα ολοκληρωθεί στις 8 Ιουλίου 2018.

Η Ε.Ι. Παπαδόπουλος Α.Ε, πρωτοπόρος και υπερσύγχρονη βιομηχανία τροφίμων, είναι μια αμιγώς Ελληνική εταιρεία η οποία εδώ και 96 χρόνια ηγείται της Ελληνικής αγοράς μπισκότων με μεγάλη γκάμα γευστικών προϊόντων, υψηλής διατροφικής αξίας και ιδιαίτερα αναγνωρίσιμες μάρκες, όπως: Πτι Μπερ, Μιράντα, Γεμιστά, Caprice, Cream Crackers. Κατέχει, επίσης, ισχυρή θέση στον κλάδο των αρτοσκευασμάτων με προϊόντα όπως τα Krispies και οι Χωριάτικες φρυγανιές, διαθέτει στην αγορά τις μπάρες Δημητριακών Digestive Bars, ενώ από το 2013 δραστηριοποιείται και στο χώρο του συσκευασμένου ψωμιού σε φέτες, με τις μάρκες Γεύση² και Χωριανό και Αρχαία Σπορά. Στα 4 εργοστάσιά της απασχολεί περισσότερα από 1.200 άτομα ενώ εξάγει τα προϊόντα της σε περισσότερες από 40 χώρες. Μετρά δεκάδες βραβεύσεις σε ελληνικές και διεθνείς εκθέσεις. Η εταιρεία εξέδωσε το 2013 τον πρώτο απολογισμό εταιρικής υπευθυνότητας. Περισσότερα στοιχεία μπορείτε να βρείτε στο: http://papadopoulou.gr/wp-content/uploads/2014/11/ekthesi-2013.pdf

nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Το καλοκαίρι θέλει… ενυδάτωση!
    arrowΓια κάθε στιγμή
  • Υγιεινά snacks για την παραλία
    arrowΓια κάθε στιγμή
  • Πρωινό στις διακοπές
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Οι ενοχές παχαίνουν...
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Ώρα για crash test: Καφές VS τσάι!
    arrowΤο πιάτο μας
next