Παρασκευή, 25 Μαϊου 2018

ΔΕΝ ΕΙΠΕ ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΙΣ ΟΧΙ ΣΤΑ ΔΙΠΛΟΓΕΜΙΣΤΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ!

Μεγέθυνση κειμένου
ΔΕΝ ΕΙΠΕ ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΙΣ ΟΧΙ ΣΤΑ ΔΙΠΛΟΓΕΜΙΣΤΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ!

Ακούς ατάκες που δεν είπε ποτέ κανείς; Λογικό, αφού η νέα καμπάνια των αγαπημένων μας 2πλοΓεμιστών Παπαδοπούλου είναι στον αέρα με 3 ανατρεπτικά και απολαυστικά τηλεοπτικά spots.

Στις 3 ταινίες παρακολουθούμε τους νεαρούς πρωταγωνιστές να δυσανασχετούν με τη διπλή γέμιση των 2πλοΓεμιστών, φέρνοντας την ανατροπή στο τέλος και προκαλώντας την έκπληξη του θεατή με το άμεσο και ευρηματικό μήνυμα «Δεν είπε ποτέ κανείς». Γιατί κανείς δεν λέει όχι στη διπλή γέμιση και διπλή απόλαυση των 2πλοΓεμιστών Παπαδοπούλου!

Στο πλαίσιο λοιπόν της καμπάνιας ‘’Δεν είπε ποτέ κανείς’’, τα 2πλοΓεμιστά Παπαδοπούλου σου δίνουν την ευκαιρία να πεις και εσύ τι δεν θα έλεγες ποτέ! Το μόνο που χρειάζεται είναι να μπεις στο www.potekaneis.gr, να πάρεις μέρος στο διαγωνισμό των 2πλοΓεμιστών συμπληρώνοντας την δική σου ατάκα και να μπεις στην εβδομαδιαία κλήρωση για να κερδίσεις απίστευτα δώρα!


Και οι εκπλήξεις δεν τελειώνουν εδώ… συντονίσου στο Facebook page του Mad TV , παρακολούθησε το πρώτο MAD Facebook Live τηλεπαιχνίδι βασισμένο στη νέα καμπάνια των 2πλοΓεμιστών Παπαδοπούλου, κάνε comment κάτω από το live και διεκδίκησε συσκευασίες 2πλοΓεμιστών. Η Ελένη Βουλγαράκη μαζί με τον youtuber Noz σε καλούν να διασκεδάσεις μαζί με τα 2πλοΓεμιστά, με γρήγορα και διασκεδαστικά quiz.

Δεν είπε ποτέ κανείς όχι στα 2πλοΓεμιστά Παπαδοπούλου και σε όλα αυτά που μας γεμίζουν!




Σχετικά με την Ε.Ι. Παπαδόπουλος Α.Ε.

Η Ε.Ι. Παπαδόπουλος Α.Ε, πρωτοπόρος και υπερσύγχρονη βιομηχανία τροφίμων, είναι μια αμιγώς Ελληνική εταιρεία η οποία εδώ και 96 χρόνια ηγείται της Ελληνικής αγοράς μπισκότων με μεγάλη γκάμα γευστικών προϊόντων, υψηλής διατροφικής αξίας και ιδιαίτερα αναγνωρίσιμες μάρκες, όπως: Πτι Μπερ, Μιράντα, Γεμιστά, Caprice, Cream Crackers. Κατέχει, επίσης, ισχυρή θέση στον κλάδο των αρτοσκευασμάτων με προϊόντα όπως τα Krispies και οι Χωριάτικες φρυγανιές, διαθέτει στην αγορά τις μπάρες Δημητριακών Digestive Bars, ενώ από το 2013 δραστηριοποιείται και στο χώρο του συσκευασμένου ψωμιού σε φέτες, με τις μάρκες Γεύση² και Χωριανό και Αρχαία Σπορά. Στα 4 εργοστάσιά της απασχολεί περισσότερα από 1.200 άτομα ενώ εξάγει τα προϊόντα της σε περισσότερες από 40 χώρες. Μετρά δεκάδες βραβεύσεις σε ελληνικές και διεθνείς εκθέσεις. Η εταιρεία εξέδωσε το 2013 τον πρώτο απολογισμό εταιρικής υπευθυνότητας. Περισσότερα στοιχεία μπορείτε να βρείτε στο: http://papadopoulou.gr/wp-content/uploads/2014/11/ekthesi-2013.pdf












nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Δίαιτες-εξπρές διάσημων μαμάδων: Λάθος ή σωστό;
    arrowΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ
  • Θέση εργασίας Διαιτολόγου - Διατροφολόγου
    arrowΠληροφορίες
  • Παγκόσμια Ημέρα Υπέρτασης 2018
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Τι να τρώω πριν την πρωινή γυμναστική;
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Γρήγορο και ισορροπημένο πρωινό για μικρούς και μεγάλους
    arrowΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
next