Τετάρτη, 20 Φεβρουαρίου 2019

Τι θα κερδίσω;

Μεγέθυνση κειμένου
Τι θα κερδίσω;

  • Την ασφάλεια του δικτύου. Η παρουσία αντίστοιχων Γραφείων και σε άλλα μέρη της Ελλάδας και η διαφήμιση του Δικτύου αποτελεί εξασφάλιση για κάποιον που μπορεί να έχει ενδοιασμούς για την αποτελεσματικότητα της εφαρμοζόμενης θεραπείας.
  • Αναγνωρισιμότητα. Η αναγνώριση του ονόματος και του σήματος αποτελεί ικανοποιητική πηγή προσέλευσης πελατών.
  • Κύρος. Η συμμετοχή διαιτολόγων της εταιρείας σε ερευνητικά πρωτόκολλα και ανακοίνωση τους σε συνέδρια, παράλληλα με τα αυστηρά κριτήρια εισόδου στο δίκτυο προσθέτουν κάτι παραπάνω στο κύρος του ονόματος σας.
  • Άμεση ενημέρωση. Στις τακτικές επαφές των διαιτολόγων του Δικτύου συζητούνται και αναλύονται όλα τα προβλήματα που συναντώνται στα γραφεία. Παράλληλα νέες τεχνικές επικοινωνίας ή νέα επιστημονικά δεδομένα που προκύπτουν από ανακοινώσεις συνεδρίων η άλλων πηγών αξιολογούνται και εντάσσονται στον τρόπο λειτουργίας.
  • Περισσότερη πελατεία. Ένας σωστά καταρτισμένος διαιτολόγος τόσο επιστημονικά όσο και επικοινωνιακά αποτελεί το σίγουρο «διαβατήριο» για την αύξηση της πελατείας. Την κυριότερη πηγή πελατών αποτελούν οι ευχαριστημένοι πελάτες σας. 

Άλλα άρθρα
  • Πόσες φορές έχετε ακούσει ή έχετε μπει στη διαδικασία να ακολουθήσετε δίαιτες που υποτίθεται ότι απομακρύνουν τις ανεπιθύμητες τοξίνες;

nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Αυτό το πρωινό θα σας χαρίσει ενέργεια
    arrowΤο πιάτο μας
  • Ιδέες για σνακς χωρίς γλουτένη
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Τα 5 σημαντικότερα λάθη στη διατροφή μας
    arrowΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ
  • Όλα για το πρωινό και 4 εύκολες συνταγές
    arrowΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
  • Γίνεται η σαλάτα σάντουιτς; Γίνεται!!
    arrowΤο πιάτο μας
next