Πέμπτη, 17 Οκτωβρίου 2019

Χορέψτε, εκτονωθείτε και… γυμναστείτε!

Μεγέθυνση κειμένου
Συγγραφείς: Μανίκα Βάσια
Χορέψτε, εκτονωθείτε και… γυμναστείτε!

Η άσκηση είναι υγεία και όλοι οι επιστήμονες τη χαρακτηρίζουν ως τον υπ’ αριθμό ένα σύμμαχο στην βελτίωση τόσο της ποιότητας όσο και της διάρκειας της ζωής όλων μας.

Μιλώντας για άσκηση δεν αναφερόμαστε στον επαγγελματικό αθλητισμό, ούτε απαραίτητα μόνο στο γυμναστήριο, αλλά για μια οποιαδήποτε μορφή κίνησης ή άθλησης που αρέσει και ταιριάζει στον καθένα από εμάς.
Ο χορός είναι μια πολύ καλή μορφή άσκησης για πολλούς λόγους:

1) Βελτιώνει τη διάθεση
Αυτό συμβαίνει ίσως λόγω της έκκρισης κάποιων ορμονών αλλά και λόγω της αποβολής του άγχους που κυριαρχεί κατά την διάρκεια της ημέρας.

2) Βελτιώνει το καρδιαναπνευστικό μας σύστημα
Άτομα που ασκούνται τακτικά έχουν έως και 50% μικρότερες πιθανότητες να εμφανίσουν υπέρταση ενώ έως 30% μικρότερες πιθανότητες για καρδιακό επεισόδιο.

3) Βοηθά στην απώλεια βάρους
Ο χορός απαιτεί προσπάθεια και θερμίδες!

4) Βελτιώνει τη στάση του σώματος
Μαθαίνουμε να στεκόμαστε καλύτερα και να αναπνέουμε σωστότερα.

5) Προάγει την κοινωνικότητα
Με το χορό κάνουμε νέες γνωριμίες, καινούριους φίλους και αποκτούμε μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση.

Τα οφέλη του χορού μπορούν να ενισχυθούν και να πολλαπλασιασθούν όταν συνοδεύονται από μια ισορροπημένη διατροφή! Άλλωστε οποιαδήποτε αλλαγή στη διατροφή μας γίνεται πολύ πιο εύκολα όταν έχουμε ανεβασμένη διάθεση, πόσο μάλλον όταν έχουμε το χορό στη ζωή μας!
 

Συγγραφείς: Μανίκα Βάσια
Άλλα άρθρα
nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Πρωινό στο αυτοκίνητο: η λύση της τελευταίας στιγμής
    arrowΤο πιάτο μας
  • Βρες τη χαμένη σου ενέργεια στο πρωινό σου!
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Οικογενειακά Γεύματα: Πώς επηρεάζουν την υγεία των παιδιών;
    arrowΠΑΙΔΙ
  • Ακόμα ένα καφεδάκι ... δίχως τύψεις!
    arrowΤο πιάτο μας
  • Σιτάρι και βρώμη ολικής άλεσης: Ένας επιτυχημένος συνδυασμός στα δημητριακά πρωινού!
    arrowΤο πιάτο μας
next