Πέμπτη, 02 Απριλίου 2020

Προλαμβάνοντας την οσφυαλγία: Συμβουλές για νέες μητέρες

Μεγέθυνση κειμένου
Προλαμβάνοντας την οσφυαλγία: Συμβουλές για νέες μητέρες

 Τα επεισόδια οσφυαλγίας σε εγκύους είναι συχνά. Συνήθως ο πόνος στη μέση ελαττώνεται μέσα στις 2 πρώτες εβδομάδες μετά τον τοκετό, αλλά μπορεί να επανέλθει καθώς η νέα μητέρα αρχίζει να σηκώνει και να μεταφέρει το βρέφος σε καθημερινή βάση.

Η φροντίδα του βρέφους καταπονεί την σπονδυλική στήλη καθημερινά, ενώ το βάρος του αυξάνεται συνέχεια γεγονός που ταλαιπωρεί τόσο τη μέση όσο και τον αυχένα, τους ώμους κτλ. Κάποιες συμβουλές ώστε να μειώσουν οι νέοι γονείς τον κίνδυνο τραυματισμού της μέσης και της επακόλουθης οσφυαλγίας είναι οι εξής:

• Αρχίστε τη γυμναστική σύντομα μετά τον τοκετό ώστε να αποκατασταθεί ο μυϊκός τόνος στους κοιλιακούς και ραχιαίους μυς, αλλά και διατατικές ασκήσεις για ενίσχυση της ευλυγισίας.

• Χάστε το επιπλέον βάρος της εγκυμοσύνης στις επόμενες εβδομάδες μετά τον τοκετό.

• Μην τεντώνετε τα χέρια σας για να σηκώσετε το βρέφος. Φέρτε το κοντά στο στήθος σας πριν το σηκώσετε και μην στρίβετε το σώμα σας.

• Προκειμένου να σηκώσετε ένα αντικείμενο από το έδαφος λυγίστε τα γόνατα και όχι τη μέση.

• Αφαιρέστε το δίσκο από την ειδική καρέκλα όταν θέλετε να τοποθετήσετε ή να πάρετε το μωρό ώστε να μην σκύβετε.

• Όταν θέλετε να πάρετε το μωρό από την κούνια αφαιρέστε το πλαϊνό προστατευτικό.

• Χρησιμοποιήστε ένα μάρσιπο για το μωρό όταν περπατάτε.

• Όταν το έχετε αγκαλιά χρησιμοποιήστε καλύτερα μια καρέκλα με σχετικά όρθια πλάτη αντί ένα μαλακό καναπέ.

• Μην στέκεστε έξω από το αυτοκίνητο όταν προσπαθείτε να βάλετε το μωρό μέσα. Γονατίστε στο πίσω κάθισμα.

Άλλα άρθρα
nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Η Διατροφική συνιστώσα στην εποχή του κορονοιού.
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Μπισκότα με λιγότερη ζάχαρη: για εσάς που δε ζείτε χωρίς γλυκό!
    arrowΤο πιάτο μας
  • Διατροφή για ενέργεια ΟΛΗ ΜΕΡΑ!
    arrowΤο πιάτο μας
  • Εύκολα, ελαφρά και απολαυστικά snacks για τις μέρες τις νηστείας-και όχι μόνο- στο σπίτι!
    arrowΤο πιάτο μας
  • Εμπλουτισμένα δημητριακά πρωινού: ήξερες πως σε βοηθούν να θωρακίσεις την άμυνα του οργανισμού σου;
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
next