Τρίτη, 21 Μαϊου 2019

Δρ. Σιαλβέρα Ντορίνα

Μεγέθυνση κειμένου
Δρ. Σιαλβέρα Ντορίνα

Eπιστημονικός Συνεργάτης nutrimed

Η Ντορίνα (Θεοδώρα – Ειρήνη) Σιαλβέρα είναι Κλινική Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, πτυχιούχος του Τμήματος Επιστήμης Διαιτολογίας - Διατροφής του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου, από το οποίο απεφοίτησε το 2002. Το 2004 απέκτησε Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης στον τομέα «Εφαρμοσμένη Διαιτολογία και Διατροφή» στο ίδιο Πανεπιστήμιο. Αυτή τη στιγμή είναι  Διδάκτωρ του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών και επιστημονική συνεργάτης της Μονάδας Διατροφής του Ανθρώπου. Ασκεί το επάγγελμα του Διαιτολόγου από το 2002 και είναι μέλος διαφόρων επιστημονικών συλλόγων. Η συνεργασία της με την nutrimed σε διάφορα επίπεδα έχει ξεκινήσει από το 2006.

Το ερευνητικό της ενδιαφέρον επικεντρώνεται στην παχυσαρκία και τις συνοδές νόσους αυτής, υπέρταση, καρδιαγγειακά, υπερλιπιδαιμίες και μεταβολικό σύνδρομο. Σύμφωνα με το μοντέλο αλλαγής της διατροφικής συμπεριφοράς, προσεγγίζει την παιδική-εφηβική παχυσαρκία, ασκεί διατροφική παρακολούθηση κατά την εγκυμοσύνη και το θηλασμό και αξιολογεί τη σύσταση σώματος (λιπομέτρηση και εκτίμηση βασικού μεταβολισμού).

Παρακολουθεί διαρκώς Πανελλήνια, Πανευρωπαϊκά και Παγκόσμια συνέδρια διαιτολογίας – διατροφής και παχυσαρκίας. Από το 2006 συμμετέχει ενεργά στη διοργάνωση συνεδρίων και ημερίδων του Πανελληνίου Συλλόγου Διαιτολόγων – Διατροφολόγων.

Αρθρογραφεί τακτικά στον ημερήσιο και περιοδικό τύπο και παράλληλα συμμετέχει ως τακτική συνεργάτης, σε θέματα διατροφής σε τηλεοπτικές εκπομπές.

Το συγγραφικό της έργο περιλαμβάνει άρθρα σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά. Επίσης συμμετείχε στη συγγραφή κεφαλαίου στο ακαδημαϊκό βιβλίο: Διατροφή και Μεταβολισμός, Επιστημονικές Εκδόσεις Παρισιάνου Α.Ε., 2008.

nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Το αλάτι στη διατροφή μας: κρυφή νοστιμιά ή κρυφή απειλή;
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Πρωινό: όχι πάλι τα ίδια και τα ίδια! Πάρε ιδέες!
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Αυξάνεται παγκοσμίως η ποσότητα αλκοόλ που καταναλώνουμε – Τι γίνεται στην Ελλάδα
    arrowΤο πιάτο μας
  • Καστανό ή λευκό ρύζι: Ποιο είναι πιο υγιεινό – Σε τι διαφέρουν
    arrowΤο πιάτο μας
  • Σύνδρομο burnout: Τι είναι και πώς αντιμετωπίζεται
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
next