Πέμπτη, 18 Απριλίου 2019

Κωνσταντίνα Καρασούλη

Μεγέθυνση κειμένου
Κωνσταντίνα Καρασούλη

Κλινικός Διαιτολόγος-Διατροφολόγος

Γραφείο
Nutrimed Θεσσαλονίκης

Η Κωνσταντίνα Καρασούλη είναι Κλινικός Διαιτολόγος-Διατροφολόγος και εργάζεται στη Θεσσαλονίκη. Πτυχιούχος του Τμήματος Επιστήμης Διαιτολογίας-Διατροφής του Χαροκόπειου Πανεπιστημίου από το 2002 και κάτοχος Master στον τομέα της Κλινικής Διατροφής του ίδιου Πανεπιστημίου, έχει ασχοληθεί ερευνητικά με την παιδική παχυσαρκία, συμμετέχοντας στις μελέτες «ELPYDES» και «GRECO», οι οποίες δημοσιεύτηκαν σε έγκριτα επιστημονικά περιοδικά. Αναλαμβάνει τη διαιτολογική υποστήριξη και συμβουλευτική παιδιών και ενηλίκων με προβλήματα υπέρβαρου και παχυσαρκίας, σε συνεργασία με ειδικό ψυχολόγο, βασιζόμενη στο Μοντέλο Τροποποίησης της Διατροφικής Συμπεριφοράς. Καταρτίζει εξατομικευμένα προγράμματα διατροφής για την αντιμετώπιση νοσημάτων, όπως ο σακχαρώδης διαβήτης, η υπέρταση, οι υπερλιπιδαιμίες, παθήσεις πεπτικού κ.α., ενώ ασκεί διαιτολογική παρακολούθηση κατά την εγκυμοσύνη και το θηλασμό. Σε συνεργασία με τη nutrimed αναλαμβάνει την επιστημονική επιμέλεια ποικίλων εταιρικών δράσεων, με στόχο την ενημέρωση του κοινού σε θέματα διατροφής. Μέσα στο 2011 κυκλοφόρησε το πρώτο της βιβλίο με τίτλο «Συνταγές για σώμα και πνεύμα», από τις εκδόσεις Αρχέτυπο. Ένα πρακτικό βιβλίο με πολύτιμες γνώσεις και εύκολες συνταγές, που θα αλλάξει τη σχέση σας με το φαγητό και κατ' επέκταση με το σώμα και το πνεύμα σας. Το 2014 ξεκίνησε η συνεργασία της με το εστιατόριο-catering “Mamas Taper”, όπου παρέχει την επιστημονική υποστήριξη για τη δημιουργία εξατομικευμένων μενού διατροφής για απώλεια βάρους και την αντιμετώπιση συνοδών παθήσεων.
 
Επικοινωνία: 
thessaloniki.nutrimed.gr

Nutrimed Θεσσαλονίκης
Μητροπόλεως 69, Θεσσαλονίκη
Τ.Κ. 54622
Τηλέφωνο Επικοινωνίας: 2310 240690
kkarasouli@nutrimed.gr
 

Άλλα άρθρα
nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Πρωινό τη Μεγάλη Εβδομάδα: νηστίσιμες προτάσεις
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Πρωινό για... σκληρά εργαζόμενους: tips για καλύτερη απόδοση!
    arrowΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
  • Ασβέστιο: Πόσο χρειαζόμαστε ανά ηλικία; Λύσεις για να πετύχουμε τον στόχο!
    arrowΤο πιάτο μας
  • Γλυκιά γεύση χωρίς πολλές θερμίδες στο πρωινό σου!
    arrowΤο πιάτο μας
  • Φυτικές ίνες: βρες τες στο πρωινό σου!
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
next