Σάββατο, 23 Μαρτίου 2019

Πέντε διατροφικοί στόχοι για το νέο έτος

Μεγέθυνση κειμένου
Πέντε διατροφικοί στόχοι για το νέο έτος

Τέτοιες μέρες κάθε χρόνο όλοι κάνουμε έναν απολογισμό του έτους που πέρασε και θέτουμε τους στόχους μας για το νέο χρόνο! Για ποιες συμπεριφορές μας είμαστε περήφανοι, τι κάναμε λάθος, τι μπορούμε να βελτιώσουμε, τι στόχους θα βάλουμε για το 2019; Ανάμεσα σε άλλους προσωπικούς και επαγγελματικούς στόχους, οι περισσότεροι σκεφτόμαστε και τους νέους στόχους στο θέμα της υγείας και της διατροφής! Γιατί ποιος δεν θέλει να ακολουθήσει έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής με το νέο έτος;

Τι θα πρέπει να αλλάξουμε λοιπόν στο 2019 σχετικά με τη διατροφή μας; Τι στόχους να θέσουμε για να εξασφαλίσουμε ένα καλύτερο επίπεδο διατροφής και έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής το 2019;

1ος στόχος: Έμφαση στα καλά λιπαρά

Οι συστάσεις αλλάζουν και πλέον φεύγουμε από τη λογική της διατροφής που βασίζεται σε πολύ χαμηλά λιπαρά, και περνάμε στη θεωρία των καλών λιπαρών. Ελαιόλαδο, ελιές, αβοκάντο, ταχίνι και ξηροί καρποί είναι τα νέα διατροφικά must που κερδίζουν έδαφος και πρέπει να μπουν στη λίστα με τους διατροφικούς στόχους του 2019!

2ος στόχος: Ζάχαρη με μέτρο

Ναι, η ζάχαρη είναι συνυφασμένη με την απόλαυση, με τις γιορτές μας, με όλες τις ευχάριστες στιγμές της ζωής μας. Αλλά πρέπει να καταναλώνεται με μέτρο και η αλήθεια είναι ότι συχνά ξεφεύγουμε αρκετά από την έννοια του μέτρου… Ένας από τους διατροφικούς στόχους της νέας χρονιάς ας είναι ο περιορισμός της κατανάλωσής της (για όσους την υπερκαταναλώνουν) ή η αντικατάστασή της (όπου είναι εφικτό) με ολιγοθερμιδικά γλυκαντικά, όπως η στέβια, η σουκραλόζη κ.α., που πρακτικά δεν έχουν θερμίδες.

3ος στόχος: Περισσότερα προβιοτικά

Κερδίζουν όλο και περισσότερο έδαφος ως τα νέα συστατικά της διατροφής μας με σημαντικά οφέλη για την υγεία, κυρίως του εντέρου! Γιαούρτι, κεφίρ, ξινόγαλα συγκαταλέγονται στους νέους διατροφικούς στόχους της χρονιάς που έρχεται.

4ος στόχος: Φυτικές ίνες στο μάξιμουμ

Βασικός διατροφικός στόχος και το 2019 η αύξηση της πρόσληψης φυτικών ινών! Όσπρια, λαχανικά, φρούτα και ολική άλεση ανάμεσα στα τρόφιμα που πρέπει να έχουν μια ενισχυμένη θέση στην καθημερινή μας διατροφή.

5ος στόχος: Δοκιμάζουμε νέα είδη άσκησης

Δεν μπορούμε να μιλάμε για στόχους υγείας και να μην συμπεριλάβουμε, μαζί με τη διατροφή, και τη σωματική δραστηριότητα! Το 2019 βάζουμε στόχο να είμαστε πιο δραστήριοι, με περισσότερη κίνηση, λιγότερο αυτοκίνητο και ένα νέο είδος άσκησης! Ακόμα κι αν δεν είστε fan της γυμναστικής, υπάρχουν τόσα νέα είδη άσκησης που σίγουρα θα βρείτε κάποιο που να ταιριάζει στα γούστα σας! Γιόγκα, πιλάτες, TRX, cross training, spinning, αλλά και πιο κλασικά είδη άσκησης, όπως η κολύμβηση, το περπάτημα, ο χορός, μπορούν να μας σηκώσουν από τον καναπέ και να συμβάλλουν στο να έχουμε καλύτερη υγεία το νέο έτος! 

 

nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Τυρί χαμηλό σε λιπαρά… ένας διατροφικός σύμμαχος για την υγεία μας!
    arrowΤο πιάτο μας
  • Πρωινό: Σύμμαχος ή εχθρός της δίαιτας;
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Βρεφική διατροφή: Πότε να δώσω δημητριακά στο μωράκι μου;
    arrowΠΑΙΔΙ
  • Η διατροφή ξεκινά από το σούπερ μάρκετ
    arrowΤο πιάτο μας
  • Βάλτε την ολική άλεση στη μέρα σας!
    arrowΤο πιάτο μας
next