Τρίτη, 04 Αυγούστου 2020

Ορεκτικά...η παγίδα της ταβέρνας

Μεγέθυνση κειμένου
Ορεκτικά...η παγίδα της ταβέρνας

Ορεκτικά η παγίδα της ταβέρνας

Τα ορεκτικά, όπως και το ψωμί που πρωτοέρχεται στο τραπέζι μας μπορούν να μας παραφορτώσουν με τόσες συνήθως θερμίδες όσες θα χρειαζόμασταν για να βγάλουμε τη μισή μέρα μας.

Οι επιλογές, λοιπόν, που θα κάνουμε μια τέτοια ημέρα έχουν ιδιαίτερη σημασία:
- Ζητήστε το ψωμί να έρθει μαζί με το υπόλοιπα κυρίως πιάτα
- Προτιμήστε ψωμί ολικής άλεσης ή αραβικές πίτες
- Αποφύγετε το ξεροψημένο, που συνήθως σερβίρεται περιχυμένο με ελαιόλαδο
- Προτιμήστε πολλές διαφορετικές σαλάτες ή/ και ψητά λαχανικά αντί άλλων ορεκτικών
- Αποφύγετε τηγανιτά και παναρισμένα ορεκτικά
- Κρατήστε το τυρί για μια άλλη ημέρα. Το τυρί όπως και το κρέας περιέχουν πρωτεΐνες και λίπος, έχουν σχεδόν ισοδύναμη θρεπτική ενεργειακή αξία.
-Γεμίστε το πιάτο σας μόνο μια φορά


Άλλα άρθρα
  • Θέλετε να βγείτε για φαγητό και φοβάστε πως θα χάσετε τον έλεγχο; Μικρές συμβουλές για ισορροπημένο φαγητό εκτός σπιτιού που υπακούουν κάθε γευστική προσταγή

  • Η πιο γνωστή δίαιτα που κυκλοφορεί χέρι με χέρι στις πιο απιθανές εκδοχές της, κυρίως τους χειμερινούς μήνες, όπου φύεται και το βασικό της συστατικό …το λάχανο!

  • Η δίαιτα που απαγόρευσε τους υδατάνθρακες....

nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Ενυδάτωση στην παραλία: τα 3 tips που θα σε σώσουν φέτος το καλοκαίρι!
    arrowΓια κάθε στιγμή
  • Απόλαυσε τις καλοκαιρινές δραστηριότητες με γεμάτες μπαταρίες!
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • H ισορροπημένη διατροφή «έρχεται» μαζί σας στις διακοπές
    arrowΓια κάθε στιγμή
  • Τι κρύβεται μέσα σε ένα ποτήρι frappé; ΜΥΘΟΙ ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΙΕΣ!
    arrowΤο πιάτο μας
  • Καλοκαιρινές εξορμήσεις: ιδέες για θρεπτικά snacks!
    arrowΓια κάθε στιγμή
next