Πέμπτη, 04 Ιουνίου 2020

Κάντε την Τσικνοπέμπτη.. light!

Μεγέθυνση κειμένου
Κάντε την Τσικνοπέμπτη.. light!

 Σήμερα το κρέας έχει την τιμητική του και, ως λάτρεις της παράδοσης, δε θα μπορούσαμε παρά να ενδώσουμε στη γεύση του. Και αν δε θέλετε μία παρεΐστικη βραδιά μπροστά στο barbecue να «κοστίσει» ακριβά και για τη σιλουέτα σας, αρκεί να επιλέξετε τα κατάλληλα τρόφιμα, προκειμένου να πάρετε μυρωδιά από Τσικνοπέμπτη.. με λιγότερες θερμίδες!

Όσον αφορά το κρέας, η πιο διαιτητική επιλογή είναι αυτή του κοτόπουλου, που προσδίδει 167 θερμίδες ανά 100 γραμμάρια, ενώ παράλληλα περιέχει λιγότερο κορεσμένο λίπος σε σχέση με τα υπόλοιπα κρέατα. Μπορείτε λοιπόν να ψήσετε ή να παραγγείλετε στήθος, μπούτι, ακόμη και παïδάκια από κοτόπουλο, τα οποία θα καταναλώσετε αφού πρώτα αφαιρέσετε την πέτσα, το σημείο όπου βρίσκεται το μεγαλύτερο ποσοστό λίπους. Εναλλακτικά, μπορείτε να καταναλώσετε κάποιο κομμάτι κόκκινου κρέατος, όπως για παράδειγμα το φιλέτο μοσχαριού, φροντίζοντας όμως να αφαιρέσετε το ορατό λίπος από το πιάτο σας.

Τα συνοδευτικά του κρέατος, αποτελούν πολλές φορές τα συστατικά του πιάτου που εκτοξεύουν τις θερμίδες στα ύψη. Καλό θα ήταν λοιπόν να αποφύγετε, ή τουλάχιστον να καταναλώσετε σε μικρές ποσότητες τηγανιτά τρόφιμα όπως οι πατάτες, τα κολοκυθάκια και οι μελιτζάνες, καθώς απορροφούν «γενναίες» ποσότητες λαδιού. Τα ψητά λαχανικά, ή τα σουβλάκια λαχανικών, περιχυμένα με ξίδι balsamico μπορούν να αποτελέσουν μία γευστική γαρνιτούρα στο πιάτο σας που θα συμβάλλει επίσης στο να νιώσετε πιο εύκολα χορτάτοι, ενώ τις τηγανιτές πατάτες μπορούν να αντικαταστήσουν οι βραστές, ή οι ψητές στη λαδόκολλα. Θυμηθείτε επίσης να μετριάσετε την ποσότητα του ελαιολάδου που θα προσθέσετε σε σαλάτες «αλοιφές» όπως το τζατζίκι, γλιτώνοντας παράλληλα και σε θερμίδες.

Και αν στο τραπέζι της Τσικνοπέμπτης το αλκοόλ ρέει άφθονο, καταναλώστε το χωρίς υπερβολές. Μην ξεχνάτε, άλλωστε, πως κάθε γραμμάριο αλκοόλης σας εφοδιάζει με 7 θερμίδες, σχεδόν όσες και το λίπος. Περιοριστείτε λοιπόν στα 1-2 ποτηράκια και στη συνέχεια «ξεγελάστε» τον ουρανίσκο σας καταναλώνοντας μη αλκοολούχα ροφήματα όπως το ανθρακούχο, το μεταλλικό νερό, η σόδα, ή κάποιο light αναψυκτικό που θα σας ξεδιψάσουν με λιγότερες από 1 θερμίδες.

Καλή σας διασκέδαση!

Άλλα άρθρα
nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Καλοκαίρι…ώρα για φρέσκιες ιδέες για ισορροπημένα και απολαυστικά πρωινά!
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Οικογενειακό πρωινό: εύκολες λύσεις για μικρούς και μεγάλους!
    arrowΤο πιάτο μας
  • Ήρθε η ώρα να συμπληρώσεις αυτό που λείπει από τη διατροφή σου!
    arrowΤο πιάτο μας
  • Η αξία των αρχαίων σπόρων στη διατροφή μας
    arrowΤο πιάτο μας
  • Ελληνικός καφές: μία διαχρονική αξία!
    arrowΤο πιάτο μας
next